2007年11月11日 星期日

牛仔很忙

大家有無睇過周杰倫個"牛仔很忙"嘅mv呀??? dadi威好鐘意呢!!!


可以click呢個link去youtube睇下呢~~~


哈哈~~~ 今日仔仔都做左隻好忙嘅牛仔呢~~~


大笑牛仔!!



古惑牛仔!!!



伸少少脷嘅牛仔!!!



伸晒成條脷嘅牛仔!!! 哈哈~~~



傻樣牛仔~~~



哈哈~~~ 其實我地今日扮牛仔又去街街呢~~~ 仔仔最鐘意就係咁樣揹佢喇~~~ 勁開心勁lumlum呢~~~



搭巴士~~~ 去邊呀???



原來係去契媽契爺嘅新居呢~~~



襯埋條wrangler口水肩, 型唔型仔呀???



影下個背影比大家睇下先~~~ 牛仔個patpat真係有隻牛仔咖!! !!! (大家見唔見到珏霖嘅"天生有條尾"仲係度呀~~~)



比契爺抱抱個樣咁嘅??? 哈哈~~~ 見唔見到契媽係後面忙碌緊???



呢個open kitchen啱晒好鐘意煮野食嘅契媽呢~~~阿仔, 你大個仔一定要多d去食契媽煮嘅野呢~~~



今晚食西餐~~~ 有湯同面包咖!!! 好pro咖~~~



4個影張餐前照先~~~!! 唔見左仔仔?? 唔係去左揸機~~ 哈哈~~ 去左梳化睇disney play along 呢~~~ thanks fennie ee~~~



主菜係呢個英式pie~~~



係薯蓉面, 有好多料咖~~~  yummy~~~



仲有伴菜~~~ 好好味咖~~~~



阿仔都想食哩~~~ 大個d先啦~~~ 一定有你份~~~



契媽話大個d過去跟下佢地住, 等契爺同你講英文!!! dadi 同mami就去拍拖~~~ 哈哈~~~



多謝契媽呢餐私房菜呀~~~ 我地半個鐘頭就返到屋企喇!!! 可以多d過黎搵你地喇~~~



ps: 賣下廣告先~~~ 呢件咁好玩嘅牛仔衫係係雪媽小商店度買咖!!! 小吉??? 係係咪買左件牛女襯我呀??? 哈哈~~~


31 則留言:

  1. 仔仔豬著起件件牛仔衫衫好cute啊

    回覆刪除
  2. 珏霖真係好多表情啊.......仲好靚仔tim.......
    珏霖契媽煮野真係好叻啊......真係睇見都想食.  出年我唔做野, 都諗下去學煮野食先.......
    珏霖鍾唔鍾意睇play along呀? 我覺得都幾吸引bb仔去睇ga......佢鍾意既就比佢睇下多d啦....

    回覆刪除
  3. Hi,Cary
    收到你既貨款喇,多謝你既訂購呀!
    貨物會今日寄出呀!
    From Sweetie

    回覆刪除
  4. 件牛仔衫好得意呀! 囝囝豬伸脷樣好攪笑 !

    回覆刪除
  5. 嘩,呢件衫好好笑呀,真係好好好得意,仲好襯佢個樣呀!

    回覆刪除
  6. cary, 你個仔真係好得意, 我成日都有睇你個blog架, 自你生完之後冇再去bk個邊. 我係pigletcoco呀, 唔知你仲記唔記得. 見到happy, tabo63, nippon佢地都黎咗呢邊傾, 所以我都走過黎. 而且開始寫番blog.   得閒我會update我囡囡d相上黎架啦..她今日啱啱而家4個月.

    回覆刪除
  7. 珏霖套衫好得意呀! 契媽間屋都幾好喎, 簡約得嚟又實用。

    回覆刪除
  8. 我好耐冇上你個blog啦,我去ar lin個blog見到你o地有聚會,真係
    好開心!睇返珏霖真係大個仔好多!

    回覆刪除
  9. 新居好靚同大左,珏霖仔的cow boy look好搞鬼呀

    回覆刪除
  10. He is so cute wearing the 牛仔衫!

    回覆刪除
  11. 嘩........我仲未敢比樂樂向前揹呀!!!!我怕佢頭未夠力呀!!!你個b好得意呀!!!成日伸舌,仲好似好識望鏡頭咁tim喎

    回覆刪除
  12. 件衫真係好得意呀  

    回覆刪除
  13. 點解仔仔成日伸脷嘅?

    回覆刪除
  14. 珏霖好得意啊...條脷...好長啊

    回覆刪除
  15. 呢個牛仔好型仔,伸埋條脷比我地睇,哈哈哈!

    回覆刪除
  16. 珏霖好型仔呀  你條友仔 ~~成日唔聽電話

    回覆刪除
  17. 條脷真係好長喎

    回覆刪除
  18. 套衫同鞋好正喎,仲有呀,契媽整d野好正呀,好yuummy呀,我流晒口水呀

    回覆刪除
  19. 上 咗 精選 blog 啦 !
    [版主回覆11/13/2007 11:29:00]無呀???

    回覆刪除
  20. 牛仔很忙,奶媽更忙!

    回覆刪除
  21. 牛仔衫好有型, 估唔到契爺係鬼佬 ~~~

    回覆刪除
  22. cow boy Bradon ho ho siu wor!!! I wish I an hug and squeeze kok lam like Joe and lo gung~

    回覆刪除
  23. 咁醒又知我買左件牛女呀~~ 
    不過因為小吉細粒,好似仲係大左少少,下次gathering我地約埋一齊著啦
    p.s. 珏霖著得好型, 小吉望住個mon定晒~~

    回覆刪除
  24. 喂喂,Sweetie.HappyHouse既VIP有好野呀
    快D到Sweetie.HappyHouse既優先訂購既網誌喇!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/sweetie.happyhouse/article?mid=312
    From Sweetie

    回覆刪除
  25. halo!!
    我睇左你個blog都好耐了
    仔仔真係越大越得意!!你好叻呀!!湊得佢咁好
    我都仲有2個月就要湊b仔了
    到時有唔明可以問你嗎?

    回覆刪除
  26. Wow ....... 好得意 Ahhhhh !......
    你睇下個 B の 眼神!........... 好想 咬下 個 pie 一淡 !
    Thx for sharing!

    回覆刪除
  27. 小鬼阿漕二三事...2007年11月14日 晚上9:15

    牛仔很型...冇見一排..又唔同左樣啦~~~
    佢好多表情..好可愛

    回覆刪除
  28. 件衫好有型呀!!!!

    回覆刪除
  29. 做左人阿媽係靚女d喎

    回覆刪除
  30. hihi....第一次到訪妳個BLOG~~
    想問下張"餐椅搖搖床"好唔好用呢?
    大約幾錢...係邊度可以買到?
    真係唔好意思第一次到訪就問咁多o野~~

    回覆刪除