2007年11月3日 星期六

叻叻b頭3- down +roll over & fetch啞鈴

down + roll over







fetch啞鈴







其實, 識唔識表演呢d都只係其次, b頭你最緊要意會番自己係一隻狗仔, 唔係惡晒嘅人仔!!!


知道自己嘅角色, 以後乖乖地同我地合作!!!


我都好期待好放心咁同你同仔仔豬一齊玩~~~


老爺都話b頭好乖乖好叻, 識自己去toilet!!! 不過成日係門口位等我同威威返去呢~~~ 陰公~~~


今日我就會同仔仔返去陪b頭成日咖喇~~~ 乖乖~~~


7 則留言:

  1. 識得囉啞鈴返黎~好叻呀~

    回覆刪除
  2. B頭真係好叻叻喎.師傅果然勁

    回覆刪除
  3. 叻左好多呀b頭.............cary要多d 訓練下佢先得!!

    回覆刪除
  4. 睇晒d video, b頭真係好叻, 又乖咗好多呀......我都覺師傅好利害, 甘快可以train到b頭甘叻又甘乖.

    回覆刪除
  5. B頭好叻仔啊~ 訓練咗佢有服從性,咁第日跟番你就可以同珏霖仔相處易好多啦!

    回覆刪除
  6. 見到B 頭變得咁好真係開心,Cary,以後你就唔洗咁煩惱啦!

    回覆刪除