2007年11月4日 星期日

又見面喇 + 左擁右抱

因為上星期嘅小gathering, auntie貓貓病左無得黎, 所以我地今個星期又再一次見面喇~~~


4個0707 QE bb齊人喇~~~



今次威威dadi要返工, 得番我同仔仔自己出發, 好彩有auntie lin個姐姐幫手一齊入天水圍咋~~~ thanks~~~


無左攝影機威威真係得好少相咋~~~ 而且bb們今日唔多合作!! 一個扭計, 一個又瞓左, 一個食奶奶, 另一個又扭眼瞓咁, 都好混亂呢~~~


最後, 我地臨走先影到4個bb大合照咋~~不過hoho都係瞓緊!!! (瞓得好型喎~~~ 哈哈)



由於hoho瞓左覺豬, 所以仔仔豬就一個男仔招呼兩個女仔喇~~~ 哈哈~~~ 可以左擁右抱~~~


上次見小吉吉成日喊嘅仔仔豬, 今次一見面就拖佢手仔喇!!!



同小吉吉嘅lumlum相~~~



同小瑜嘅lumlum相~~~



阿仔, 你唔洗心急揀一個咖, 仲有好多女仔會介紹比你識咖!!! 哈哈哈~~~



最後, auntie lin唔舒服同hoho走左先~~~ auntie貓貓仲同仔仔&小瑜玩左陣, 仔仔豬玩得好happy呀~~~



之後我地係天水圍仲有節目呢~~~ 不過聽日先再update啦~~~


20 則留言:

  1. 霖霖有2個女朋友呀~好叻仔呀
     

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年11月4日 中午12:34

    It must be great to have mommies gathering... so that the little ones can be together, and Mommies can share a lot of experiences!

    回覆刪除
  3. 珏霖拖住bb女......好cute啊......我諗佢第時睇番一定覺得好好笑.....

    回覆刪除
  4. 哈哈~ 咁快幫仔仔識定咁多女仔拿?
    我就唔會俾我個仔識其他女仔, 個女識其他男仔, 因為佢地都唔可以結婚, 成世留係我身邊..

    回覆刪除
  5. cary, 所以我咪話你好嘢咯!講真,成日去街街時,都係顧左個囝食左先啦!好嘞,佢食完,自己都冇時間食啦!又夠鐘出門口咯.....
    我都曾經試過好似你咁瞓到咁晏,但miss左餐早餐,就好似攪亂哂d食嘢時間,影響胃口,亦都食少一餐。我發現咁樣都好似影響奶量,所以都係迫自己早起,之後再補瞓。
    唔知係咪右手係主力手,用得多,所以右邊真係多少奶,貧富懸殊 。
    至於囝囝隔4個鐘 instead of 3個鐘,其實係我做育嬰園個friend建議我,佢話bb大左,可以隔耐d,如果要佢食咁密,佢可能會冇心機食。我試左之後,行行真係少左發脾氣。不過佢有時瞓到過哂龍,我都擔心架。有時一日食得4餐,真係冇佢符.....
    stressful 係我性格黎,睇我篇<媽媽的性格>就知啦! http://hk.myblog.yahoo.com/tsuenwan363/article?mid=356&prev=391&next=354
    不過我都盡量提醒自己,放鬆,放鬆,真係覺得冇奶時,都要開奶粉,唔想迫得自己太緊張。
    我打算下星期去國際母乳會個茶叙,搵人face to face咁教下路。 http://www.lllhk.org/ChineseMeetings.html  hee....hee....咁早,唔啱你啦!

    回覆刪除
  6. 仔仔好大隻呀

    回覆刪除
  7. Hello :
     SORRY 呀 , 打攪晒
    很想很想 請你幫個忙 !
    我們一班朋友 , 為好友ANDY 整了一個結婚的 blog,
    但好友ANDY不知道 的 . 
    希望能在結婚前收集多個 祝福, 送給他們 . 
    給他們一個驚喜,
     
    請問你可否幫幫這個忙呢 ?   ,
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/carolandandy.0912/article?mid=30&suc=1
    留個祝福給他們 !
    10萬個多謝!
     
    如果有其他路過的人看到這留言 , 也請幫幫這個忙 . 謝謝 !
     打攪晒 !!

    回覆刪除
  8. 好可愛的BB
    祝BB 身體健康
     

    回覆刪除
  9. 有bb一齊聚會真係開心好多架!!

    回覆刪除
  10. 等我佑下係邊個打邊個先.
    一個扭計(小瑜), 一個又瞓左(都唔駛估喇-->ho ho), 一個食奶奶(你個囝囝豬), 另一個又扭眼瞓咁(小吉)
    快d開估噃.
     

    回覆刪除
  11. 係啦.我真係好鬼唔舒服..不過而家無嘢喇 !!!

    回覆刪除
  12. 妳地又有聚會呀!!~

    回覆刪除
  13. 嘩!咁細個就玩一腳踏兩船...

    回覆刪除
  14. 仔仔豬咁快就有兩個女朋友仔喇!勁呀!

    回覆刪除
  15. 一個人湊住珏霖仔入去天水圍...你真係叻呀!比著我就寧可留番喺屋企度啦!原來小愉+小瑜媽都有份喎~睇黎係珏霖仔同小瑜最大隻噃!你地食乜野食得咁大件架..?

    回覆刪除
  16. 小吉吉同仔仔豬好襯喎!

    回覆刪除
  17. 下次有機會出黎的時候介紹埋欣欣比仔仔豬識先至得!!!!

    回覆刪除
  18. 補充番句,我欣欣都係0707的QE BB黎架!!!!!!^^

    回覆刪除
  19. 嘩..... 好開心呀! 咁多bb一齊~~

    回覆刪除
  20. 哈哈....我呃細路都有一手架..你睇你個仔對住我笑得幾冧...

    回覆刪除