2007年11月6日 星期二

珏霖仔四個月大喇!!

今日就係仔仔4個月大嘅日子喇~~~ 仔呀~~~ 你已經1/3歲喇~~~ 哈哈~~~


今次我地唔食蛋糕喇~~~ 出去shopping+dinner~~~ 係樓下影下全家幅先~~~



等dadi威威瞓醒(今朝先放工呀~~~ 陰公~~~), 就撘mtr出發去尖沙咀喇~~~



襯仲未天黑~~~ 係星光大道影下相先~~~ 阿仔坐車仔都好嘆呢~~~



不過有時都會扭抱番, 所以我而家開始向前揹佢~~~ 仔仔好鐘意咁揹呢~~~ 可以睇好多野~~~ 好興奮咖~~~



晚餐我地去左呢間~~~ 之前銅鑼灣嗰間無左.... 今日見到TST呢間, 即刻行過去試下... 點知.... 都無晒我以前鐘意嗰D野lu....



不過一樣食得咁happy~~~ 食飽飽仲放左仔仔上枱添~~~ 哈哈~~~ 仔呀仔~~~ 咁影法你好"細粒"呀~~~ 哈哈~~~



之後去左行"反斗城", 太多野行喇~~~好多玩具都想買比仔仔呢, 不過好多佢都未啱玩~~~



最後, 我地買左呢樣小玩具~~~ 仔仔豬呀~~~ 大個仔喇~~~ 有時要自己玩下玩具比mami抖下咖~~~ 知嘛??  



4個月喇~~~ 聽日會去健康院檢查, 又要去醫生度打針針喇~~~


仔仔而家大個仔左好多, 好多野講, 好鐘意笑, 好墜手, 好大個肚dum, 哈哈~~~!!!


亦都好痴身...... 我地實驗過好多次, 佢真係一定要mami抱先安樂!! dadi, 爺爺嫲嫲.....等等個個抱佢一陣就ok, 過一陣就要大喊到我抱番佢為止...... 唉.....


而佢唔肯食奶樽同奶咀都一排喇~~ 因為得我自己揍, 佢埋身慣左... 所以... 我已經好耐無得離開佢抖下喇~~~ 不過, 同佢成日一齊周圍去我都好lumlum!!! 仲學識左遮住就周圍餵奶添~~~ 哈哈~~~


希望仔仔學識自己同自己玩多d同埋比其他錫你嘅人陪你玩耐d, 唔好我一行開一陣又大喊!!! 仔呀~~~你一需要mami, 我一定會即刻出現咖, 唔洗痴得咁實咖~~~  


至於瞓覺方面, 佢而家每晚都食11-12點奶奶瞓著, 到6-7點再食奶繼續瞓~~~ 之後食下瞓下到11-12pm至完全醒!!!我已經好滿足咖喇~~~ 希望愈瞓愈好喇~~~


嘩~~~ 打左好耐blog喇~~~ 要快d瞓喇~~~ 而家已經2am喇~~~ gd night


 


 


24 則留言:

  1. 恭喜你仔仔又大d喇~

    回覆刪除
  2. 霖霖今日好開心呀~哈哈
     

    回覆刪除
  3. 下次同仔仔出街, 著番對 Sock / Shoes 啦 護下佢對腳, 唔好冷親.......

    回覆刪除

  4. 哈囉,你好嗎 ? 我係路過的。我們是家在紐西蘭的香港人,育有一對寶寶,小的 122 天大、於今年七月八日出生。
    我們在這裡恭禧珏霖仔你四個月大生日快樂 !衷心地祝賀你快高長大、健健康康。
    願上帝保佑你們一家!

    回覆刪除
  5. 你餵媽媽奶好叻呀!仲學識遮住在街餵。我唔得呀,衝破唔到心理關口...所以宜家諗住可能餵人奶到六個月(可能再多一兩個月啦) 就算啦...如果唔係同阿仔邊度都唔使去...
     
    你仔仔真係好癡你...我阿仔無咁癡身,佢大部分時間邊個都跟o既。可能你係時候train 下仔仔跟下其他熟人,如果唔係你同老公想行開一陣都唔得架啦!

    回覆刪除
  6. Happy 4 months birthday to 珏霖!!
    珏霖去街街時真係好開心啊.....最後果張相, 佢個肚dum仔好得意啊.....因為係你自己湊又餵佢媽媽奶, 雖然痴身d, 不過果種母子親密關係真係唔同ga....
     

    回覆刪除
  7. 有冇參觀 / 幫襯下toyrus附近有間鬼鼠nursing room呀?(我去第2次先見到)好靚,好似去左disneyland咁,張sofa好舒服。不過好多人用,餵耐d就有人按鐘。你用咩遮住餵奶呀?我未試過呢.....
    霖霖仔,HAPPY 4 MTH OLD!

    回覆刪除
  8. 餵mama milk都有方便架,起碼仔仔病都少好多呀,又唔使一袋二袋出街街,但又真係好痴身的,所以我地研究過撰玩具都要搵d有圖有聲有色有音樂又可以動又咬得的仲要夠大件,先玩得耐架.好似我阿仔都係架,玩一陣又要行過來我度,所以我有樣必殺技,就係電子音樂相簿,只要一開著呢,阿仔就玩好耐架啦.去到邊都帶住架

    回覆刪除
  9. 我想問下你果時係邊到照4d呀!可唔可以介紹比我~thank you

    回覆刪除
  10. 仔仔都好乖,俾你瞓,可能你成日湊住佢,所以好跟你囉! 不過你成日帶佢去街見唔同嘅人,應該唔會怕生保,第二d人湊吓佢都方便d。

    回覆刪除
  11. 肥嘟嘟既小珏霖, 越大越cutie, 四個月大已經重磅過我家的 Ryan B, 犀利! Cary, 你凑得好好呀 , u did a good job!

    回覆刪除
  12. 嘩~一家三口出巡..珏霖仔好似大少爺咁歎到呀~
    呢 d 就係十月懷胎血脈相連, 始終都係媽媽好 ~你仲係餵緊母乳?好叻呀!唔怪之得你咁 fit 好似未生過咁,珏霖仔又咁大隻啦!原來遮住塊面餵奶係你同珏霖仔嘅獨門秘方..

    回覆刪除
  13. 霖霖眼仔碌碌好可愛、愈大愈似爹吔!

    回覆刪除
  14. 嘩,仔仔好大個肚dum喎.
    你真係好野,餵住人奶都可以週圍去,我去唔得太遠,頂多去樓下個公園同商場,因為我要預時間泵奶同餵仔,去耐佐街就會提心吊膽,真係唔知仲可以頂幾耐....

    回覆刪除
  15. 話咁快就4個月大啦....你好叻呀...自己一個人湊到bb...肥肥白白...有大肚dum啦!!  加油呀...cary mama....

    回覆刪除
  16. 你好呀大家
    剛剛有個朋友有左bb呀,昨日我仲帶佢去睇醫生,點知一驗就已經12周啦,佢係真係咩都唔識,佢d衫呀都好緊身啦,食野放面多數放工都只有佢一個人食,想請問大家,有咩地方係大家經常去買衫架,特別係內衣方面,同埋有咩係要剛剛有bb食多d,有咩就一定唔好食架,一個人架餸菜介紹下
    thanks

    回覆刪除
  17. 4個月快樂...希望霖霖快高長大..

    回覆刪除
  18. happy 4 months birthday  ^^

    回覆刪除
  19. 時間過得勁快呀~!咁就4個月囉~~~

    回覆刪除
  20. 大肚dum~~大肚dum~~

    回覆刪除
  21.  我個仔都係爸爸、爺爺、嫲嫲抱佢一陣就ok, 過一陣就會大喊到我抱番佢才會收聲。

    回覆刪除
  22. 睇住仔仔豬出世, 而家話咁快就四個月啦 ...........

    回覆刪除
  23. 小瑜好濫架...總之有人抱就得, 唔理係邊個架喎

    回覆刪除