2007年11月23日 星期五

求救 - 吽牙仔???

到底吽牙仔嘅bb會點咖??


仔仔已經連續幾晚11點瞓著之後, 2,5,8點咁起身扭計喇~~~


而且個肚仔好似唔係好舒服咁, 便便多左, 肚仔又有d咕嚕咕嚕咁!!!


加埋天黑開始就忟d, 不停咁咬手指, 又想咬or食我地塊面&膊頭!! 成日好似囉囉攣咁~~~


呢d係咪就係吽牙仔呀???


到底吽幾耐咖???


係咪即係呢排夜晚mami都係會無得瞓咖???


仔呀仔~~~ 見你夜晚好攰好想瞓又囉囉攣好陰公呢~~~ 希望你快D舒服D啦~~~


Mami做熊貓都唔緊要呀~~~ 但見你咁好心痛呢.....如果真係吽牙仔就希望牙仔快d出黎啦~~~  舒服舒服~~~~


########################


雖然無得瞓, 不過呢幾日都係同仔仔豬周圍去.... dadi威放假, 去左兩日尖沙咀, 同仔仔睇左第一次聖誕燈飾, 搭左第一次ferry!!! 又去左日本club同6E婆&6E公食dinner!!! 今日仲見左gloria姐姐& 同爺爺嫲嫲去左tuen mun添...... 無時間update咁多喇!! 少少相比你大個睇番啦~~~ 



mami一日比一日熊貓~~~~


good night~~~~ sleep well~~~~


20 則留言:

  1. 煜昇仔又冇你講的現象喎~好自然生左下面個二隻,依家生緊上面個三隻.
    仲有第一張相仔仔豬好鬼似威威daddy...同一個眼神.仲識得望鏡頭~!堅!

    回覆刪除
  2. 哎0也。。我同你個仔係FRIEND0黎啦。。一入夜就好精神﹐唔想目訓。哈哈。。
    嘩。。又同GLORIA姐姐玩0甘開心呀﹖﹖你地有無出到街呀﹖﹖

    回覆刪除
  3. 我Tama仔呢2日又係一晚醒2次,6點鍾仲扎醒,但係我覺得係天氣關係多d,依家佢6點鍾扎醒,我會抱埋佢上大床瞓,仲有我今朝俾個枕頭仔佢,好似好dd.

    回覆刪除
  4. 我都覺得要開始比枕頭BB訓啦, 因為依家天氣凍左佢著衫多左; 如果唔訓枕頭好似釣住條頸咁訓得唔係好自然

    回覆刪除
  5. bb 應該無咁快出牙...起碼六七個月大先出架喎,同埋我無聽見朋友講佢d bb 出牙時會有咩問題
     
    我阿b 都無咁o既情況,佢不嬲都係半夜會扎醒、食夜奶,無咩異常,所以我同老公都慣哂做熊貓...你想夠訓,夜晚等佢訓左你就好跟住一齊訓,如果唔係個人好快殘
     
    同埋提醒各位媽媽一句,醫生係建議bb 一歲或以上先用枕頭的,一歲以下用會有窒息的危險。

    回覆刪除
  6. 6個月開始先會吽牙仔, 特徵 : 勁流口水 & 痾黃色難便便(可能一日痾5-6次ga), 因為的家姐個仔開始 la (佢6個月la), 暫時轉o左飲豆奶先.                你要等囝囝6個月時再留意o下la.

    回覆刪除
  7. hi...我路過見到你bb好得意, 會唔會係有肚風?? 牛b三個幾月都試過

    回覆刪除
  8. 希望珏霖快d無事啦! 帶佢四圍去吓都好,分散吓佢注意力。

    回覆刪除
  9. 呢d絶對係吽牙仔特徵,只是有d bb無咁大動作啫(因應性格脾氣),我昇仔係4個月開始流口水流到不得了,又勁做撩牙動作,晚上在床上扭東扭西咁,成個人反晒身,又瞓住黎痾臭,所以都會咸幾聲,我當時只是一路唔理佢住觀察住,等佢真係唔收聲先呵佢&比牙膠/餅佢咬,或者飲暖水/拍下心口等,等佢舒服d,到最後吽左2個月先出左一隻牙仔啫,至現在出左5隻啦,過程都唔係好忟/總知一時時啫(因應性格脾氣)

    回覆刪除
  10. 同佢按摩下面仔,我學baby message時話可以舒緩牙痕忟憎。

    回覆刪除
  11. 雖然家希出左6 隻牙仔,但都冇你講得咁扭計喎?家希只係有少少忟憎同成日搵野咬咋~~~  其實珏霖係唔係肚仔有風呀?

    回覆刪除
  12. 蝦仔都有哂你講嗰d現象, 尤其係伏喺我個膊頭一路咬一路ee哦哦, 好搞笑呀~~

    回覆刪除
  13. Hi cary
    我日日都有睇你個blog的,我曾經同你响bk度問過你幾大?你記得我嗎?我在bk個名叫做 "米康"。

    回覆刪除
  14. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年11月24日 下午1:20

    It could be teething indeed. Hm.. over here in Holland, we have special drops for teething which helps a lot. I am sure they have that in HK too. It really helps, and it doesn't have really medical substance, so it's safe to give the drops to them. Hope he will feel better soon la!

    回覆刪除
  15. 珏霖真係好似daddy威威呀!
    每個BB的出牙現象唔同,但我相信這現象唔會維持好耐的,Cary你都要好好休息呀!我真係覺得你湊得仔仔豬好好,佢俾我的感覺真係好健康好大隻呢!努力呀!

    回覆刪除
  16. 如果bb是吽牙仔, 除了流口水+咬人外, 同時會有吽牙便便+輕微高溫! 你可以留意bb的便便顏色+次數; 同時要爭取時間休息, 一方面要照顧bb, 另一方面要餵媽媽奶, 好辛苦呀!

    回覆刪除
  17. 呢d絶對係吽牙仔特徵, 但係幾耐就唔同嫁喎, 而家佢夜晚都係咁喊左幾次, 成日都好忟, 又真係有啲煩嫁..

    回覆刪除
  18. 我囝囝都有你所講o既情啊, 佢連續第三日(計埋今日)五六點就食手指食到好大聲啦, 嘈到我都醒咗,但望吓佢,佢仲係瞓緊咖喎, 我就即刻比個奶咀佢啜啦, 費時佢食手指, 我仲見

    回覆刪除
  19. 都未打完就send 咗啦
    我仲見到有白點啊, 摸落去係突起咖, 唔知係咪真係出呢? 你有無見到啊? 我有個家長話佢個仔三個月就出咗啦.
    [版主回覆11/27/2007 11:08:00]有白點應該出左喇~~~ 你睇真d啦~~~ ^.^

    回覆刪除
  20. 我妹妹豬呢牌又係半夜喊2次, 唔知咩原因, 剩係幫佢換換片片, 拍一拍佢先好D. 又係勁流口水, 一日換好條口水肩. 唔知又係唔係吽牙呢.

    回覆刪除