2007年11月28日 星期三

跌打mami


尋晚仔仔豬4點幾醒左, 仲要係好醒好醒....., 扭到6點幾先瞓番!!


mami就抱住佢係床睇天光~~~ 陰公~~~ !!


仔仔就唔舒服好陰公.... mami就凍冰冰攬住個仔無得瞓, 又係好陰公~~~ 唉~~~


希望今晚大家都好瞓d啦~~~


而今日就幾左sfcc mama團(即係ada ee, edwina ee& alva ee 加埋gloria姐姐)出旺角shopping&lunch!!!


之後仲book左睇跌打!!! 因為mami手腕成日都痛~~~!! 多謝老爺特登出左黎旺角抱住仔仔陪mami睇跌打~~~


黎師傅好勁呢!!! 話其實大肚時d筋骨都會鬆晒~~~ 之後先慢慢復原, 不過好多mami都因為揍仔用錯力仲傷!!! 幫mami醫手腕之餘仲推拿埋膊頭同頸~~~ 舒服左好多呢~~ 哈哈!!! 生左仔仔之後無得上大陸按摩, 去師傅度推拿真係又平又正~~~ $180包好番~~~ hehe~~~


之後叫我去萬寧買個護手腕嘅野戴番3個月, 唔好比自己用錯力, 比d筋骨快d復原喎~~~ 戴左都唔係好習慣, 不過好似抱仔都舒服d呢!!! 唔知道其實仔仔而家有幾重呢???


黎師傅仲係中醫師, 一邊推筋, 一邊同我講左好多揍仔嘅野!!! 教我煲糙米水比仔仔飲, 好有營養又唔會涼!!! 我可能tomorrow會試下~~~ 有無mami試過呀???


要早d去瞓喇~~~ 好攰喇~~~ good night!!!


ps: 各位0707 mama記得留個日子, 星期六定日, 上晝定下晝!!! 幾大幾細!!! 我有時間就會組織同搵場地咖喇~~~ ^.^


pps: 今期baby-mo有gloria姐姐, 仲有2張相係同仔仔豬一齊嘅呢!!! 而且仲見到blog友大眼仔昇仔添呀~~~ 仲有玩具送!! 哈哈!! 有興趣就買本睇下啦~~~  


 


25 則留言:

  1. 我都買左今期baby-mo, 玩具好正 !

    回覆刪除
  2. 黎師傅真係好似好得喎, 我覺得我個膝頭d筋骨都好似好鬆, 成日"卡略"聲.....
    見你幫baby-mo賣廣告, 得我聽日又去睇下先~

    回覆刪除
  3. 喂介紹黎好喎, 我都有媽媽手, 痛到cc下...

    回覆刪除
  4. baby-mo .... 等我都去cc先

    回覆刪除
  5. 可吾可以介紹黎師傅給我呀!我兩隻手腕都好痛呀!

    回覆刪除
  6. 你試下餵仔仔豬飲幾啖水,呢2晚tama仔半夜都有醒,飲佐幾啖水又瞓得番喎.

    回覆刪除
  7. 做人媽媽的,似乎真係無邊幾個唔傷...你休息多d 啦  我雖然手腕無事 (抱阿b 唔算抱得多),但d 手指關節一起身就痛,唔知係咪關節炎...我老公就真係抱bb 抱到拉傷背肌而要睇跌打...

    回覆刪除
  8. 哎唷,小心d啦,盡量抱少d啦!
    可能天氣太乾燥,bb都唔舒服,瞓得唔好咯。

    回覆刪除
  9. 天氣涷 , 半夜抱囝囝時要著多件衫呀, 小心身體.

    回覆刪除
  10. 我都試過抱墨魚仔抱到手痛, 不過就無咁嚴重, 同埋墨魚仔肯0係high chair 瞓就好好多(可能 aprica 多 combi 一個 nb 墊, 感覺好似媽媽抱住咁~~)

    回覆刪除
  11. 保重呀!
    咁多mami都有mama手,不如你公開阿黎師傅既聯絡方法啦!
     

    回覆刪除
  12. cary: 我想知個醫師響邊呀? 同埋希望妳快 d 好番啦!!!
    full-time mami 係辛苦 d 架哪!!!

    回覆刪除
  13. 我2隻手都超痛,依家做緊物理治療,祝大家都快D好番。

    回覆刪除
  14. 我有煲糙米水同埋煲糙米粥仔同埋珍珠米的粥仔,但我昇仔食左都係比平時痾多1-2次,即係1日3-4次大大呀.但昇仔係食奶粉大架.所以我都係1week煲一次啫,當清下氣囉

    回覆刪除
  15. 唔好抱咁耐啦, 得閒比你其他人抱吓啦, 唔係手尾好長咖, 今日開始凍啦, 保重啊, 我都唸住買BABY MO啊, 因為佢個玩具好吸引

    回覆刪除
  16. 我都試過抱仔女抱到手痛﹐尤其娉怡細個時每日喊20個鐘頭﹐日日喊﹐成日淨係得我自己一個抱﹐喊足兩三個月﹐乜唔痛﹖最緊要知痛就好﹐想辦法小心D﹐唔好俾佢惡化落去﹐情況越差就越難好﹐用電腦都要小心D﹐留意姿勢﹐儘可能都戴住舊野﹐保護緊要過舒服呀﹗總之小心呀﹗﹗
    我同意糙米水有營養﹐不過我擔心BB肚仔咁細﹐飲得糙米水就無胃口食其他更多營養既野﹐以致吸收少左。再唔係糙米水開奶得唔得呢﹖

    回覆刪除
  17. 叫威威daddy晚晚同妳按摩得唔得啊?
    仲有好開心煜昇仔能夠同仔仔豬一齊出現係本雜誌度啊~

    回覆刪除
  18. 日日咁抱真係好易整傷架, 我星期日抱咗大半日, 真係c 得人

    回覆刪除
  19. 嘩~~有咁多bb 上雜誌呀~~ 蛋我買返本先~ ^0^
    你個跌打o係冰到架~?

    回覆刪除
  20. 我都無諗過對手會唔會痛的問題添!!!!

    回覆刪除
  21. 我都係 Baby-mo 見到仔仔豬呀~~~ 我初初都有抱仔抱到手痛架,不過後黎又冇事喎~~ 但 e+ 就座骨神經痛。你個中醫多唔多人睇架?等我都試下 Book 先。係話 $180 推拿係包埋睇手架喇?

    回覆刪除
  22.     你冇買bb車咩...阿仔成十幾磅, 成包米咁重, 抱得多唔傷都幾難...訓練下佢出街坐下車車, 望下街街, 媽咪對手又可以free出來shopping...好過只係望住你心口啦...

    回覆刪除
  23. 希望你快d好番啦! 今期baby-mo真係好抵,有玩具送,我驚買唔到,所以一出便立即買了。雖然我未有bb,但送給其他人也好。

    回覆刪除