2007年11月8日 星期四

飲乜呀??

mami, 做乜綁住人地係high chair呀???



有好野益你呀~~~



試下味先~~~ 又話唔好咁快食其他野嘅???



睇真d係乜野黎先~~~ 睇到鬥雞眼添



嗒真d先~~~



原來係水水~~~ 無味嘅???



哈哈~~~ 因為仔仔唔肯用奶樽飲野, 所以唯有用咁嘅方法比少少水水佢飲囉~~~


今日打完針針喇~~~ 醫生準備時, 我同仔仔玩鎖匙, 到真係拮入佢隻脾脾度, 佢想喊之際, 又比d鎖匙吸引番, 於是乎, 仔仔豬今次就好叻叻咁一聲都無喊過打完支6合1喇~~~


希望都好叻叻咁繼續好舒服啦~~~ 臨瞓時個人有少少熱, 不過無燒!!


ps: 上面個"仔仔有幾大"同埋個"在線人數"都係用yahoo blog嘅加入組件做咖~~~ 好易咖咋~~~ 唔明白嘅等我得閒再寫篇blog介紹下啦~~ ^.^


19 則留言:

  1. 布小姐 Yangi Po2007年11月8日 上午8:38

    做咩仲著住件睡衣架,下次整件sexy睡衣啦

    回覆刪除
  2. 你可以試下用一枝吸管。將吸管放入水裡面,然後用手指按住吸管頭,就可以吸到一些水,然後放吸管進仔仔口俾佢飲。我BB很喜歡這樣飲水的!
     

    回覆刪除
  3. 我個Tama仔同你仔仔相反,剩係要奶樽,唔肯埋身餵.
    有無試過chuchu樽,幾好喎,佢仲有隻人奶用奶咀,不如你試下啦.

    回覆刪除
  4. 我都想整個仔仔有幾大呀~~
    另外可能蝦仔都係埋身食嘅關係, 唔多鍾意用奶樽飲水, 初時以為佢唔鍾意飲水, 但之後我用針筒餵水比佢飲, 佢又飲得好好喎~~

    回覆刪除
  5. 好少BB吾鐘意用奶樽

    回覆刪除
  6. 好叻喎! 打針都唔喊,要學吓飲奶樽先得o架! 唔洗媽媽咁辛苦啦!

    回覆刪除
  7. Hi,Cary
    請check留言版
    From Sweetie

    回覆刪除
  8. 我阿仔由3個月到e+都係咁飲水架

    回覆刪除
  9. 咁岩...我個仔都係飲水啊~ . 而且佢好鬼唔鐘意用奶樽.

    回覆刪除
  10. 仔仔好驚你拎開隻手呀~

    回覆刪除
  11. 珏霖第一張相比你綁係high chair, 佢好似真係好唔願意甘呀.....
    我覺得呢輪珏霖似番你多d呀~~~

    回覆刪除
  12.   仲以為你比D咩好嘢珏霖仔添, 點知原來係..................水, 難為珏霖仔仲以為有新嘢試添

    回覆刪除
  13. 小瑜都唔鐘意飲水, 直頭推開個水樽添呀

    回覆刪除
  14. 好叻叻咁一聲都無喊過打完支6合1喇~~~  >>>真係好叻仔喎...
    希望佢唔會發燒啦!!

    回覆刪除
  15. yes wor....仔仔豬最近似番d你呀....
    我曈曈都係唔多like飲水呀....飲好少水呀....好煩....

    回覆刪除
  16. 係呀...我想同你講好耐喇...你比媽媽奶比到甘耐...而且仔仔豬甘好fat....你好叻呀....

    回覆刪除
  17. Baby wai...真係大個左好多啊... 越來越精ling....

    回覆刪除
  18. 我想整在線人數個個...但唔識呀?

    回覆刪除
  19.  你人奶入面有70%水0架...唔洗驚wor

    回覆刪除