2007年11月2日 星期五

B頭回歸喇~~~


B頭返黎喇~~~


不過唔係返左我地屋企, 去左爺爺嫲嫲屋企住!!! 因為仔仔豬而家個地盤係地下, b頭一齊怕有好多毛毛同埋始終都未完全放心晒!!! 所以, 老爺好好咁offer比b頭住係佢地度!!! 而我又成日帶仔仔返去dinner, 就可以成日見到b頭同埋同佢繼續練習師傅教佢嘅野&同佢去行街街喇~~~!!! 呢個已經係而家我地盡左能力諗到嘅好辦法, b頭你要乖乖地生生性性喇~~~


今日下晝咁啱師傅又要出街, 所以同徒弟仔一齊送左b頭返黎爺爺嫲嫲屋企樓下!!! 然後示範多一次b頭學過嘅command!!!


b頭真係叻左好多, 而且熟左好多!!! 當然, 我地同佢玩就無師傅同佢玩咁熟習啦~~~ 不過我地同佢sit,down, come, stay&salute都好成功!!! 我地拍左好多movie呢!!! 記低晒師傅嘅手勢同步驟, 希望b頭會適應得好d啦~~~


我諗b頭都會掛住師傅咖~~~ 我地播movieb頭佢聽到師傅把聲都好興奮呢~~~師傅話有乜問題或者得閒就同b頭返去探下佢啦!!! 我地會咖喇~~~


希望b頭乖乖地聽老爺奶奶話喇~~~ 我地陪完佢今晚就出去dinner喇~~~  


12 則留言:

  1. 真係一舉兩得喎

    回覆刪除
  2. 真開心聽到b頭可以返屋企lak.....  你老爺, 奶奶真係好好, 甘樣b頭可以返屋企, 又唔怕佢會整親珏霖. 我相信b頭會乖乖又叻叻ga lak, 下次我帶a&b黎, 希望都可以見下b頭, 因為a&b都好鍾意同狗仔玩ga.

    回覆刪除
  3. 呢個idea 又幾好喎, 難得爺爺嫲嫲咁好,咁鍚b頭

    回覆刪除
  4. 係咪即係狗呀???我屋企都有養嫁,不過一齊都無事喎~!!!!!

    回覆刪除
  5. b頭: 你要乖乖啦!
    咁嘅安排幾好喎~ b頭有爺爺嫲嫲照顧,你地又可以探b頭同爺爺嫲嫲,爺爺嫲嫲又可以見珏霖~~

    回覆刪除
  6. 咁的安排又唔錯喎,一來你地可以成日去探B頭,而牠又可以陪下老人家,老人家又可以照顧下佢,不過最開心就一定係B頭啦!!!!有咁多人錫!!!!!

    回覆刪除
  7. Welcome come back! b頭終於返黎啦! 你或者遲D可以俾珏霖仔D衫仔佢嗅吓, 等佢識認吓d味都好嘛!

    回覆刪除
  8. 好野!!我love狗狗B頭!!
     
     
     
     
     
     
     
     
    yoyo上
     

    回覆刪除
  9. 最緊要係B頭對珏霖仔冇敵意而珏霖仔又唔驚佢,咁小孩與狗都可以共處嘅!
    我個朋友都養咗隻好似B頭咁嘅size狗仔,早幾年生BB都冇打算唔要佢!而家個女用隻狗仔都相處得好好添~

    回覆刪除
  10. B頭真係要乖乖地啦, 咁先可以一家團聚嘛~~

    回覆刪除
  11. B 頭回歸....可喜可賀!!

    回覆刪除
  12. 希望一切順利啦!

    回覆刪除