2007年11月10日 星期六

11月10日 - 太公太婆家dinner

星期六又係太公太婆屋企每星期一聚嘅日子喇~~~


因為dadi威要返night, 所以我同仔仔一早就出左街, 比佢自己係屋企叉足電先!!! 我地同嫲嫲&大姨婆去左行愉景新城, 然後就上去太公屋企喇!!!



比舅婆挽抱住同太婆&婆婆玩~~~ 開心到呢~~~



又見到爺爺喇~~ 仔仔豬而家已經好習慣比爺爺抱住喇!!! 好少會搵mami~~~ 叻叻~~~



4個月嘅仔仔豬已經好硬正喇!!! 敏敏表姑姐都敢抱喇!!!  



再細個d嘅表姑姐都抱得~~~



大廚師舅婆個老公 - 舅公~~~~~~



每次都要影嘅好多餸!!! 哎呀~~~ 今次未齊餸就影左添!!


dadi, 碟香辣咖哩炒蟹呢???



我地食飯時, 唔該晒太婆婆抱住仔仔呢~~~


仔仔無得食.... 唯有食手!!!   



ps : 仔仔豬而家成日玩伸脷仔呢~~~ 個樣好攪笑呢~~~ i like it!!!



10 則留言:

  1. 我都好鍾意成日有既family gathering, 真係好開心ga....而且可以比珏霖見多d人, 第時都無甘怕羞ga.
    珏霖伸脷果張相, 真係好cutie啊~~~~
    a&b見完b頭既video, 成日問我幾時可以探下b頭, 睇下幾日約埋一齊去探下b頭, 同佢玩下啊...

    回覆刪除
  2.  i wanna eat too!!!
    BoyBoyPig so so so so so sosososososo CUTE!!!!!!

    回覆刪除
  3. 好多街街去喎

    回覆刪除
  4. 好開心o既家庭樂呀!

    回覆刪除
  5. 最尾嗰張好可愛...........!! 唔見一排嗰樣醒咗喎........!!

    回覆刪除
  6. 珏霖最尾個張伸脷相好得意,好得意,好得意呀!

    回覆刪除
  7. 嘩~~~簡直比軒軒仲可愛呀~~

    回覆刪除
  8. cary 你好犀利, 成日可以自己帶仔仔去街, 勁!

    回覆刪除
  9. 嘩! 次次去太婆到食飯都咁多餸嘅!

    回覆刪除