2007年11月17日 星期六

同auntie包包一齊食大餐

11月16日, auntie包包黎探仔仔豬, 我地一齊係爺爺嫲嫲屋企食大餐~~~  uncle基去左旅行, 無口福喇~~~~ 哈哈~~~


同靚靚auntie包包影下相先~~~



爺爺同仔仔豬而家好friend呢~~~ 仔仔愈來愈跟爺爺喇!!! goodgoodgood~~~ 老爺話驚仔仔淨係痴住mami, 佢個新抱仔會辛苦到抑鬱呢~~~ 哈哈~~ 唔該晒老爺~~~



超級多餸呢~~~ 有一大隻雞大家徒手撕黎食啦!!! 花螺!! 蝦!! 清酒蜆!! 盤龍鱔!!! 花膠冬菇炆鵝掌鵝亦!! 腩肉!!! 好甜嘅菜心!! 同埋餃子!!!!! yummy~~~~



嘩~~~ 真係食到好盡興呢~~~ 唔該晒勞苦功高嘅大廚奶奶



哈哈~~~ 餃子係我幫手包咖~~~ 係咪好靚呢~~~



最後返屋企影下個成晚有得睇, 無得食嘅珏霖仔先~~~ 比dadi威威包住做熱狗~~~ 仲好lumlum嘅傻豬仔~~~ 哈哈~~~



14 則留言:

  1. 點解 你成 日 都食食食 , 但又 keep 得咁 fit! 有 無 獨門祕方 !
    [版主回覆11/18/2007 14:17:00]其實我呢排食食食得勁左~~~ 所以好似肥左d喇~~~
    要為下個月嘅朋友wedding準備keep fit d先得~~

    回覆刪除
  2. 仔仔似daddy多d喎,對嗎? 係呢,想請教photo frame怎樣整的,d 公仔好靚!
    [版主回覆11/18/2007 14:15:00]仔仔由出世開始個個都話似晒dadi!!! 不過而家開始有d人話似我喇~~~ 哈哈~~~ 對眼同d神情似我喎!!
    我係用neo imaging加圖框咖~~~ 好容易咖咋~~~
    我之前都有篇blog介紹過呢~~~ 好似係my sharing入面!!! 你check下啦~~~
    我個訂閱嘅"學野blog"有好幾個都有介紹neo同埋可以去download d靚靚圖框咖!!

    回覆刪除
  3. 嘩~好想食咗呢條熱狗腸啊

    回覆刪除
  4. D嘢真係好好味架呢, 而家見到D相都想再食多次, Cary麻煩你再幫我多謝多一次威媽媽煮咗一餐超好味超豐富既一餐比我食, 多謝晒
    [版主回覆11/19/2007 12:21:00]威媽媽話唔洗客氣, 下次約埋阿基阿文再食過喎

    回覆刪除
  5. 哇......哇..... 好多美食,好有口福,真羨慕引死人了....

    回覆刪除
  6. 好多嘢食,好好味呢!

    回覆刪除
  7. thank you so much! 我會去學吓!給果不是bb,我都無咁好閒情去學啦!

    回覆刪除
  8. 好好餸喎! 你奶奶好勁呀!
    [版主回覆11/19/2007 12:22:00]係呀~~~ 我老爺都有份整咖~~~~
    要比10個叻佢地~~~

    回覆刪除
  9.  嘩....好豐富呀..簡直見到漏哂口水

    回覆刪除
  10. 嘩,咁鬼多野食,又唔你肥.

    回覆刪除
  11. Hot Dog hoho siu ar  Lang Jai Lo Yeah + suen so so cute and lumlum!!! Again and again, I wish I was there for dinner la!

    回覆刪除
  12. bb成日笑,唔怪之得,你咁錫佢喇!!!佢好識捉個鏡頭呀!!!

    回覆刪除
  13. 嘩...好好送呀,勁正呀

    回覆刪除
  14. 好多野食呀,正

    回覆刪除