2007年11月14日 星期三

探訪Alva EE

11月13日星期二, 又係我地SFCC mama club嘅gathering喇~~~


哈哈~~~ 即係mami d 中學同學仔gathering!!! 好多個都做左全職mami, 可以平日大家約埋一齊聚下~~~


今次嘅gathering地點係alva ee屋企!!! alva ee個囡囡而家32week, 好似有少少心急想出黎同我地玩咁!!! 所以醫生話佢唔好出咁多街喇!!! bb女你要乖乖地係你mami個肚住耐d呀!!!! 


兩個大肚mami個肚都大左好多喎!!! 不過一樣咁靚~~~



多謝alva ee開左佢個囡囡張high chair出黎比仔仔同gloria坐!! 阿仔個樣有d無奈.... 哈哈.... 點解去街街都有得綁我咖......



又見到gloria姐姐喇~~~ 已經第4次見面喇~~~ 一齊係sofa玩!!



一齊扮烏龜仔~~~



兩個mama加兩個寶貝!!!



我想食cheese cake好多日喇~~~ 終於恨到喇~~~ 5件cake大家一齊食!! 龍島d蛋糕都係16蚊一件, 好抵好好味~~~多謝edwina!!!



我地仲落左alva ee個mami屋企見下佢隻寶貝woody添!! 係mini poodle, 唔係toy poodle!!! 好可愛好興奮咖~~~



woody好乖乖~~~ 可以好放心咁同bb玩!!! gloria玩到超級興奮呢!!! ada ee, 你可以養多隻狗狗同佢玩喇!!



又有bb又有狗狗, 好難影得靚嘅合照!!!



到dinner時候, 有兩個dadi出現!!!



唔該晒gloria爸爸uncle tony幫我揍左仔仔一陣!!!



gloria有紅蘿蔔粥粥食呢!!! 仔仔, 你要大少少先食得呀!! 忍多個幾月先啦!!! 要好似gloria食得咁叻叻呀~~~



整體上, 仔仔豬都玩得好開心!!!!



除左...... 比mami綁住係high chair嗰陣~~~



仔呀仔~~~ 成日抱住或者揹住你好攰咖~~~ 希望遲d你識坐同爬mami會舒服d啦~~~


11 則留言:

  1. 哈哈~~好少睇到仔仔豬喊嘅樣呀~~

    回覆刪除
  2. 好少見仔仔high chair喊樣

    回覆刪除
  3. 真係好少見到珏霖喊嘅樣! 快d大個仔媽媽就唔洗咁辛苦喇!

    回覆刪除
  4. 成日都有街街去真係開心呀!

    回覆刪除
  5. Hello!第一次留言,但這個星期就日日睇妳個blog。妳個breastfeeding專欄好有用,同埋D website, hotline etc....我而37週4天啦!所以又睇下作動時會點,我希望到時不是食炸糊啦! **想問d photo frame decoration點樣整?好靚呀!

    回覆刪除
  6. 珏霖比你綁住係high chair果幾張喊相, 佢真係喊得好慘呀~~~~ 佢好似博晒命甘掙扎.
    woody好cute, 佢件bat man 衫仔仲好型仔tim......

    回覆刪除
  7. Cary你唔好成日抱佢啦, 縱壞晒........應該留返比我抱嘛

    回覆刪除
  8. 珏霖仔被綁住個咸樣勁似dadi威呀.好似dadi威係度掙扎咁,好搞笑

    回覆刪除
  9. 嘩。。。我發現我0個日影D相全部都係包包面。。唔知係唔係唔夠目訓所以個人腫腫地呢﹖ 珏霖好無耐。。點解唔係屋企但都有個張成日綁住我既HIGH CHAIR係到0既﹖﹖

    回覆刪除
  10. 好淒涼呀~~~ 不過又真係幾似dadi威wor

    回覆刪除
  11. 嘩....你地好開心呀,好多話題啦個個bb差不多大,我出去同我d朋友仔無topic架,佢地未結婚又未有bb

    回覆刪除