2007年11月10日 星期六

即時在線人數+仔仔幾大~~~

有blogger問點樣可以加即時在線人數同埋"仔仔有幾大"嘅組件落自己個blog~~~


我都係之前係YY個blog度見到, 然後自己試下咖咋~~~


你地去YY個blog自己研究下啦~~~


記住要自己係blog上面個"編輯版面"度"加入組件", 再揀"自訂欄位"先, 然後再編輯, copy左你想加入嘅野段html code落去就得咖喇!!!


"仔仔有幾大"就係呢個網度整嘅!!! 好多bk mami都有整過~~~


大家試下先啦!!  有乜問題再問我, 大家再研究下啦~~~


10 則留言:

  1. Thank you ar~~等我整番個先!!

    回覆刪除
  2. cary: 點樣整個size呀?? 因為我整完出嚟得好短喳...

    回覆刪除
  3. 嘻嘻~~我整到啦~~唔該哂~~

    回覆刪除
  4. 係呀, e+ Y!Blog 遂漸改好, 我個 blog 都整0左好多 banner , 都幾好玩~~~
     

    回覆刪除
  5. 見到你地D BB咁鬼得意, 真係想生返個, 不過諗到而家返工已經咁辛苦, 第日生埋又要返工又要湊仔咪勁辛苦囉, 我又冇人幫添, 媽咪又住得遠噃, 都唔知點算好 所以都係唔好住嘞!!! 真係羨慕你呀!!

    回覆刪除
  6. 多謝你教我地呀!等我都試o下先...

    回覆刪除
  7. 我想问下究竟将嗰代码复制喺边度?
    [版主回覆01/31/2009 13:54:00]你加左個組件先~~~ 然後copy去內容!!! ^.^

    回覆刪除
  8. "仔仔有幾大"哩個, 我做好, 但唔知點save, 同save去邊? 係個blog度, 又唔知點加入去? sorry呀! 希望唔好煩到你喇! 你得閒先教我都可以呀!

    回覆刪除