2007年8月8日 星期三

明年今日vs舊年今日

明年今日係北京奧運嘅大日子~~~

而舊年今日呢~~~ 就係cary第一次開blog寫blog嘅大日子喇~~~

咁就過左365日喇~~~ 發生左好多野呢~~~~

上年8月係我一生人最free嘅時候, 啱啱7月31日辭左職, 又同老公去完bangkok(

第一篇blog), 返黎開始思索自己想點, 想做乜, 想要d乜
, 所以開始左呢個blog!!!

然後, 就由有左bb, 一路寫到而家生左仔仔, 係呢度, 真係識左好多朋友, 仲係好多bloggers嘅分享中學左好多野!! 而且, 亦都keep住令好多親戚朋友都知道我地嘅近況!!!

多謝每位黎我個blog嘅你呀~~~~

ps: 睇番一年前嘅自己~~~ 有腰咖~~~ 明年今日我要有番嗰條腰呀~~~~


21 則留言:

  1. 希望你好快願望成真! 不過你餵 mama milk, 千祈唔好節食喎!!!

    回覆刪除
  2. 恭喜你一週年呀~~ 真係好佩服你生完無耐仲可以寫blog呀~~ 因為通常岩岩生完仔,真係又累又眼訓的啊

    回覆刪除
  3. 今日,剛巧Raymond問我:你是否每天都寫 blog?我話你好有恆心,差不多每天都寫,好勁!佢都讚你好勤力!  估唔倒,咁快又一年!

    回覆刪除
  4. 咦...乜禁啱嘅, 我今日篇blog都係寫 "當年今日" 喎, 不過係3年前嘅今日, 同埋唔係寫自己, 而係仔仔。 放心啦, 餵 mama 奶會自動收身架。你一定唔使明年就已經變番一名索女喇 !!!! 期待.........

    回覆刪除
  5. 一年真係變化好多.... 特別剛剛有小朋友的家庭~!!!

    回覆刪除
  6. 係呀,回望返以前二人世界的生活真係有d 感嘆... 我以前成日同老公去旅行架,宜家出街去遠d 都唔得... 哈哈,為左bb 無辦法啦

    回覆刪除
  7. 明年今日, 仔仔可能已經識行喇~~~~

    回覆刪除
  8. 你湊住仔仔,好快就修身嫁喇,放心喇...

    回覆刪除
  9. 一年喇~  恭喜晒! 纖腰好快就返黎嫁喇!  唔好心急呀!

    回覆刪除
  10. WA! I've followed your blog gum noi ga la!! LUMLUM!!!

    回覆刪除
  11. 祝霖霖豬快高長大, cary放心啦湊仔咁辛苦好易修身架咋, 特別係餵人奶, 唔使節食都會瘦(咁當然唔可以狂食啦heehee)

    回覆刪除
  12. 唔怕啦! 你條腰一定好快出番嚟! 喺你個blog我學到好多嘢呀! 希望明年今日出我個bb都已出世啦!

    回覆刪除
  13. 舊年呢個時候, 我都係無腰架

    回覆刪除
  14. 舊年呢個時候, 我都係有腰嫁....我都要有腰呀

    回覆刪除
  15. 嘩!好開心呀!妳要繼續努力呀!唔知幾時到我一週年呢?

    回覆刪除
  16. 舊年呢個時候, 我係 105 LB, 而家 =====>>>>>>>>> 128 LB......我都要加油

    回覆刪除
  17. 恭喜你個BLOG一周年快樂!你要Keep住寫呀,咁我地就可知道仔仔的近況了。真係好開心呢,由你未生仔仔開始同你傾計,到仔仔現在出世了,就好似識咗好耐嘅朋友一樣,blog真係可以拉近人同人嘅關係。

    回覆刪除
  18. happy blogging anniversity!!!!!

    回覆刪除
  19. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月10日 凌晨2:52

    Time flies... nice to have met you too!!!

    回覆刪除
  20. 我有一個學生也叫珏霖,是女孩子呢! 睇呢篇網誌發現原來去年同一時間我們都在曼谷呀! 我家姐的仔仔也在7月出生,明天擺滿月酒!

    回覆刪除
  21. 恭喜你呀, cary~~~ 一個幸福o既女人仔~~~~

    回覆刪除