2007年8月14日 星期二

遠行~~~

哎呀呀~~~ 大家誤會左喇~~~ 因為威威尋晚用電腦做野, 我update唔到, 打住個topic先咋~~~

我地前日同仔仔豬去左所謂嘅"遠行", 其實係去左屯門探大姑婆之嘛!!!

不過對仔仔黎講已經係好遠好遠咖喇~~~ 第一次去到咁遠咖喇~~~ 

仲係第一次撘西鐵, 第一次撘輕鐵, 同第一次撘巴士!! 可惜dadi威要做野無同我地一齊!!

爺爺抱住幾好瞓~~~

等輕鐵樣~~~ 哈哈~~~

我地上到大姑婆屋企喇, 祝姑婆身體健康~~~  

然後, 我地又同爺爺嫲嫲一齊去左食野~~~

各位bloggers有無見過白色嘅芬達呀????  你估下係乜野味道~~~


22 則留言:

  1. 遠行 ???? 帶埋 bb 呀 ??? 禁快 ?????

    回覆刪除
  2. 遠行? 一家三口遠行? 好神秘咁喎!

    回覆刪除
  3. 咁好有得去反的 ???我就祝你反得開開心心,返黎有時間的話分享下行程的歡樂啦!

    回覆刪除
  4. 係wow, 仔仔豬咁快遠行

    回覆刪除
  5. bb咁細唔會遠行既

    回覆刪除
  6. 剛坐完月就遠行~ BB又去呀?  幾時返呀?

    回覆刪除
  7. so fast? bb咁細!!!  

    回覆刪除
  8. 係咪帶仔仔去九龍打針呀? 對佢來講,都係叫遠門喎....

    回覆刪除
  9. 白色嘅芬達呀? 未見過呀

    回覆刪除
  10. WA! White Fanta so ugly!!  is it 'yogult'? milk? or guava?? YUKKY!!! or did you put vitasoy in there??

    回覆刪除
  11. cary,你十二朝之後洗頭沖涼係唔係都要用薑水阿?定係可以用番花灑?另外可以用水喉水洗手未?

    回覆刪除
  12. 唔怕搭車多人嗎? 唔會係豆漿啊?

    回覆刪除
  13. 原來如此!我今朝看到以為你有乜事,要帶埋BB走佬,嚇死我喇! 仲打算上打句,問候你們!Oh!虛驚一場!

    回覆刪除
  14. 哈哈.....bb 咁好瞓. 睇嚟佢又係唔怕 noisy 架噃....

    回覆刪除
  15. 阿爺爺抱住個孫仔個樣好似好開心咁呀

    回覆刪除
  16. 哦...原來係去屯門。 有d似椰汁 .....

    回覆刪除
  17. 去屯門真係好遠架啦~佢又瞓得幾冧喎~ 白色芬達...Sorry..我諗到D衰嘢添

    回覆刪除
  18. 豆奶來嫁下化~~~bb好可愛呀!!!

    回覆刪除
  19. 哈哈...仲以為你神神秘秘搞乜添! 白色芬達...我估係牛奶味!

    回覆刪除
  20. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月17日 凌晨12:41

    What fanta?! So where did you go?

    回覆刪除
  21. 白色芬達係奶 + 水!?

    回覆刪除