2007年8月16日 星期四

怕.........

唉~~~

唔想發生嘅事又發生左....

唔想寫你是非....

唔想比你嚇親....

唔想唔信任你會改過....

唔想成日都好恐懼黎探我地嘅人同你玩時會受傷....

唔想成日都要驚同擔心....

我知道你都會有情緒....

我知道你可能係嚇親....

我知道今日可能都只係一個意外....

但係, 咬人就係咬人....

如果.... 唔係條牛仔褲.... 可能已經好血淋淋....

我真係好怕.......

大朋友黎探我地時..... 我怕.....

小朋友黎探我地時..... 我好怕.....

仔仔豬大個d開始爬時..... 我更加怕.....

從來, 我都打算同你係一生一世.... 但今日我真係有d猶豫....

你呢??? 會唔會都覺得離開我去另一個家更加自在同開心???

我應該點做???


沒有留言:

張貼留言