2007年8月15日 星期三

周身郁^.^


阿仔再一次同bebechhichi影相, 真係長左好多呢~~~

佢成日都周身郁, 會唔會好快轉身呢???

yes~~~

ps: post番之前幾日大嗰張比較下先~~~

pps: 哈哈~~ linda~~~ 你估中左喇~~~ 白色fanta之迷: 係豆漿黎咖!!!


20 則留言:

  1. 對眼好精靈呀

    回覆刪除
  2. 仔仔好似打功夫呢!對眼仔真係好大好精靈呀。

    回覆刪除
  3. 我而家都擔心唔知佢幾時識轉身...

    回覆刪除
  4. 對眼仔真係好大..真係長左好多喎..

    回覆刪除
  5. 長高0左好多呀~~~

    回覆刪除
  6. 我囝囝以前都係咁, 未滿月已經頭拎拎, 手舞足蹈

    回覆刪除
  7. 仔仔眼睛大大好精靈呀! 

    回覆刪除
  8. 你阿仔真係大左好多喎...

    回覆刪除
  9. 哎吔...我仲以為係椰汁添。

    回覆刪除
  10. 真係大個仔咗好多呀~ 連個樣都唔同咗呀

    回覆刪除
  11. 你個仔隻眼真係好大~~

    回覆刪除
  12. 送四個大字俾霖霖: 快高長大! 哈哈~~~~~~~~~

    回覆刪除
  13. 果支芬達我仲以為係奶添!!!!

    回覆刪除
  14. 我都估中左.yeah!!!

    回覆刪除
  15. 嘩..bb咁快大個左喇...下次上嚟要買大d既bb衫先得呀...!!仲有..改左英文名未呀??

    回覆刪除
  16.  等我仲以前支 fanta 係yogurt味添  不過.......霖霖豬大得好快呀

    回覆刪除
  17. bb grows up fast at the first 3 month, BB add oil !!!

    回覆刪除
  18. 快高長大呀!!!! bb~~~~~~

    回覆刪除
  19. 我都係Mochichi的朋友, 我屋企已經有14位以上的成員, 到時可以同我阿B玩

    回覆刪除
  20. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月17日 凌晨12:40

    What a change!!! Growing like a cabbage (Dutch expression, haha)

    回覆刪除