2007年8月3日 星期五

多謝各位探我地~~~

仔仔豬聽日就舊曆滿月喇~~~ 聽晚會出去同親戚朋友一齊食餐滿月飯~~~ 希望佢乖乖地啦~~~

今日就整理番呢一個月以黎, 黎過我地屋企探我地嘅親戚朋友嘅相先~~~ 多謝各位探我地呀~~~

哈哈~~ 個個親戚都因為你個仔仔豬升晒級喇~~~

由加拿大返黎睇我地嘅大姨婆&大姨公!!! 仲有兩位姨婆~~~

威威嫲嫲, 即係bb太嫲同好多位姑婆~~~ 不過原來唔係個個都有影相呢~~~

威威婆婆, 即係bb太婆&舅婆~~~加小表姑姐~~~

我嘅嫲嫲, 即又係bb太嫲嫲~~~ 同細姑婆~~~

然後, 仲有好多dadi mami嘅朋友仔黎過呢~~~

我唔逐位介紹喇~~~ 多謝各位auntie uncle黎探我地呀~(唔好再扮哥哥姐姐喇~~)~~ 仲有多謝你地d禮物呀~~




15 則留言:

  1. 咁快BB滿月la,恭喜哂,呢一個月辛苦cary你la,不過都值得既,做媽咪既仲好鬼樂意同好有滿足感tim...係咪

    回覆刪除
  2. 話咁快又滿月啦...好開心,你睇下d相, 個個見到bb都好開心,咁多人錫好幸福呀

    回覆刪除
  3. 真係快,轉眼又滿月了。好熱鬧,bb變成為大家帶來歡樂的開心果。

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜!!! 祝您囝囝豬快高長大, 身體健康, 聰明伶俐, 人見人愛

    回覆刪除
  5. 咁快滿月 由你未生睇到佢滿月 時間真係快呀! cary, 努力呀!

    回覆刪除
  6. 恭喜哂!仔仔豬滿月了。有咁多人愛錫,仔仔豬一定可以開心快樂地成長啫!

    回覆刪除
  7. 話咁快仔仔已經滿月啦, 好多人鍚鍚呢, 真係開心啦

    回覆刪除
  8. 真係好多人探 bb 喎,  bb 多人錫, 真好~~~

    回覆刪除
  9. 咁快就一個月啦,恭喜哂,見你個BB一路健健康康真係好安慰,因為我個傻B出左世到依家大部份時間都係C9作特別護理,到依家都未收到電話可以出得院,好擔心......

    回覆刪除
  10. 呀~~~!Cut and paste my head with pigpig boy ma!

    回覆刪除
  11. 哇真係好多人黎探BB呀~仔仔豬好幸福呀~ 係呢..最終改咗名未呀?

    回覆刪除
  12. 真係好羡慕.. 場面真壯觀, 又五代同堂 ... 我第時個BB 都無機會見到嫲嫲LU ....

    回覆刪除
  13. 恭喜晒呀, 眨吓眼就1個月喇。好羨慕你哋五代同堂嘅大家庭, 真幸福 !! 仔仔豬有禁多 uncle auntie 錫, 都係多得 daddy mami 交友廣闊啫。

    回覆刪除
  14. 恭喜呀!睇相都感受到份喜悅!坐完月成個人都輕鬆晒呢~

    回覆刪除
  15. 嘩~~~誤會左喇~~~ 我地係4代同堂咋~~~ 唔係5代~~~ hehe~~~

    回覆刪除