2007年8月29日 星期三

B頭坐監??

b頭坐監???

唔係~~~  係坐左我地係SUPERMARKET買完野租嗰架手推車only, 玩下影下相咋~~~ 佢好似又已經忘記左自己做過d乜..... 不過, 比左我嘅fear同擔心就...... 唉~~~

好似好細個嘅B頭~~~ 其實, 你已經就快8歲喇~~~ 到底咁大個先去TRAINING有無用呢???

好想去研究下間寵物店環境如何, D狗仔係嗰度生活如何!!! 但係而家我呢個奶媽又唔係咁容易可以去到咁遠!!! 有無bloggers住得好近筲箕灣呀???  

海狗寵物

如果你係b頭, 你到底會選擇困住係個細嘅地方(maybe露台), 依然同我一齊, 但我都係好似而家咁少左好多注意力比你咖喇~~~ 要揍仔仔嘛~~~仔仔係baby呢咖嘛!!!

定係離開我, 搵個一家真係會錫你, 比好多注意力你嘅人照顧, 而我就只可以有時間去探你咖喇???

我諗我都真係要快d決定喇~~~ 好快就唔可以再好似而家咁, 比b頭自由自在咁周屋行!! 唉~~~


沒有留言:

張貼留言