2007年8月4日 星期六

開心lumlum滿月dinner~~~

哈哈~~~ 尋晚嘅滿月dinner好開心好lumlum呢~~~

仔仔豬非常識做, 知道自己做主角, 全程眼仔碌碌, only瞓左兩次半個鐘頭!! 而且, 無扭過計, 絕對無失禮~~~ ~~~ 叻仔~~~ !!!

睇下~~~ 我地"衞府彌月"總共10圍, 好誇張呢~~ 淨係親戚都7圍喇~~~  好多親戚好友都出席左~~~多謝晒~~~

淨係我地部相機都有四百幾張相喇!!! !! 仲有好多其他相機, 各位記住send番d相比我呀!! !!

今篇只係post住一張全家幅先~~~ 遲d再update多d!!! !!!



26 則留言:

  1. 勁!!!滿月都十圍~! 我2次擺滿月都係5-6圍就算...我好怕人多煩到嘔果種感覺~~~~ lumlum真係叻叻,擺酒後果晚係咪訓得好好呢?

    回覆刪除
  2. 嘩! 十圍.....真係好勁呀

    回覆刪除
  3. 嘩..十圍咁多..勁呀~

    回覆刪除
  4. 十圍 ?? 勁......好勁.....

    回覆刪除
  5. WA! Baby looking up at you is so cute leh!! I didn't know "full month" tea can be so crowded ga bor, Collin said "it's like they're getting married all over again"

    回覆刪除
  6. 滿月酒都擺 10 圍, 好犀利噃。

    回覆刪除
  7. 嘩~ 勁呀有10圍...... 仔仔豬又真係醒目豬,無扭計

    回覆刪除
  8. 咁快就一個月架喇......嘩, 時間真係過得快. 你收身都收得幾好喎...

    回覆刪除
  9. 咁快 BB 就滿月啦!! 時間真係過得好快呢!!

    回覆刪除
  10. 嘩!滿月都要擺十圍,勁呀!Cary,仔仔豬好似有嘢想同你講咁呀,好cute~~。

    回覆刪除
  11. 真係好高興喎~~

    回覆刪除
  12. 滿月酒都擺 10 圍, 好勁呀! 你結婚時擺幾多圍???

    回覆刪除
  13. 嘩! 好強啊~ 阿囝都好叻仔喎

    回覆刪除
  14. 好開心好熱鬧呀! 你真係好幸福啊! bb又乖,好似真係知道自己係主角o禁! 你睇吓! bb影相時都望住你呢!

    回覆刪除
  15. 係呀~~ 我地結婚時擺左33圍咖~~~

    回覆刪除
  16. 10圍 , 勁呀!  anyway, 祝小b身體健康

    回覆刪除
  17. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月5日 下午1:42

    Wah...so many tables!!!

    回覆刪除
  18. 10圍 ? 好熱鬧喔~~~

    回覆刪除
  19. 好墟冚喎... 不過好多話擺滿月酒一定有錢賺...而家好少人擺滿月酒, 我都好多年無飲過滿月酒, 不過我第時生咗bb 一定會擺..  

    回覆刪除
  20. 你阿B好大隻,見到都開心...

    回覆刪除
  21. 哈哈~~~ 仔仔豬望住媽咪呀,好 sweet!!   健康院 d 姑娘話,BB 好鍾意望住 d 靚野架,你睇下仔仔豬望住你就知冇講錯啦~~

    回覆刪除
  22. 哎呀~ bb滿月我先記得黎探你, 睇返妳7月生bb的日誌, 妳面色好好呀! 完全無走樣, 一樣咁靚! bb仔眼大, 好可愛呀~ 大個仔一定好英俊啫!

    回覆刪除
  23. 恭喜你, 遲左添 ...... 10圍好勁, 仔仔好多人鍚 !!!

    回覆刪除
  24. 你係唔係男女家一齊擺的....我o果時就無你咁多人啦....只係得女家擺....只得三位....

    回覆刪除
  25. 恭喜!好快就一歲生日咖啦!

    回覆刪除