2007年8月2日 星期四

萬分感激~~

今次要用呢篇blog致萬分感激比bb嫲嫲同3姑婆~~~

如果無佢地每日嘅陪伴同幫忙, 我同仔仔豬真係唔知道點算呢~~~ 仔仔一定唔會重得咁好~~~ 我餵mama milk亦一定無咁成功同順利~~~ 真係好多謝好感激呢~~~

奶奶每日都黎整野比我食, 又煲好多款上奶湯水比我飲, 要係我屋企個好細好窄嘅廚房整咁多野真係好辛苦呀~~~ 而且又整左好多薑醋, 由自己屋企搬黎我地屋企, 辛苦晒呀你地呀~~~ 老爺&奶奶~~~  !! 仔仔豬大個仔要錫嫲嫲好多好多啖先得喇~~~

而3姑姐就每日日頭幫我手睇住仔仔, 等我係餵奶之間嘅空檔可以無牽無掛咁安心瞓大覺,  叉好電黎揍仔仔!!! 而且, 係我大肚時, 最擔心係同仔仔冲涼, 姑姐一早應承幫我冲!! 而家雖然我唔驚喇~~ 不過多數都係姑婆同仔仔豬冲涼咖!!! 換片, 掃風, 餵我泵出黎嘅mama milk~~~ 3姑婆都一手包辦咖~~~ 仔仔你大個又要錫錫錫3姑婆喇~~~

辛苦晒你地每日舟車勞碌黎我屋企陪我同仔仔呀~~~~ 而且, 日日有你地陪我傾計, 分享番你地嘅生仔揍仔經~~~ 唔怪之得我完全無產後抑鬱啦~~~~

總之, 唔知道點樣表達感激好~~~ 唔該晒~~~~


16 則留言:

  1. 有家人support真係好好架~~~ 加油呀!!你仔仔有咁多人鍚,一定健健康康,快高長大呢!!!

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月2日 上午9:15

    Having family support is definitely very important, which I think I was lacking at the time. Anyway, so glad to hear you're surrounded with ppl loving you and your baby boy. Have you got a name for baby boy already?

    回覆刪除
  3. cary~你好幸福啊!繼續加油努力丫!

    回覆刪除
  4. 你身邊既人咁贊成你餵媽媽奶,太好了 如果我身邊既人係咁就好啦

    回覆刪除
  5. cary`,我見你個浴盤唔係放係地下,你係唔係放係餐檯阿?定係買張台專門用來幫bb洗白白?個高度幾好哦,我都煩僅唔知係邊沖好。

    回覆刪除
  6. You are so good to thanks for your mother-in-law. My brother's wife don't even show up and I think she won't let us see her son.........  She will give birth in next week

    回覆刪除
  7. 好多人都好鍚你架 !!!

    回覆刪除
  8. 好鬼羨慕你呀...奶媽

    回覆刪除
  9. 有人幫到手真係好! 我2胎同o黎緊呢胎都會自己坐月...唉~~~好羨慕你呀!!!

    回覆刪除
  10. 哇..咁多人幫你手, 你好幸福啊~  

    回覆刪除
  11. Hi Cary, 近來作忙 .. 依家先睇你blog .. bb豬好可愛呀! 芊芊初生都有肚仔痛問題 .. 一痛就喊得好厘害 .. 好似想便便又去唔到咁 … 對腳係咁踢 …   又瞓唔到   .. 經多番查証 .. 原來有部份 bb 係會有 " 無明肚痛 " ( 特徵係每日都係個段時間痛 ) .. 要到三個月先會消失 .. 我後來試到一個方法 .. 就係用 3-4 束燈芯花 ( 買回來巳經係一束束 ) 加一條粟米加少少紅蘿蔔煲水 … 濃淡其實好隨意 .. 當水飲 or 開奶都 ok .. 飲咗真係無再痛 .. 燈芯花係開奶茶入面都會揾到 .. 所以應該 ok 的 .. 你睇吓 bb 豬似唔似芊芊個 case .. 好好休息 ! 芊芊媽媽

    回覆刪除
  12. 您本身都係個開心快樂人,又點會有產後抑鬱ar~

    回覆刪除
  13. 有人幫手看bb真係太好了,你可以休息多d

    回覆刪除
  14. 有家人既support, 坐月都真係快復原好多, 心情又會輕鬆好多....... 加油呀奶媽

    回覆刪除
  15. 嘩...咁多人幫你手, 真係好幸福呢....

    回覆刪除
  16. 有咁多人錫你地,真係好幸福。仔仔豬,你要快高長大!健健康康呀!

    回覆刪除