2007年8月7日 星期二

四代同堂^.^

呢張就係滿月dinner最有意義嘅photo喇~~~

因為四代同堂嘛~~~ 好難得呢~~~

兩家嘅bb太嫲嫲加太婆婆太公公&bb爺爺嫲嫲公公婆婆, 當然仲有dadi威同mami我啦~~~

因為仔仔豬 就四代同堂喇~~~ 希望大家都健健康康, 開開心心, 多d機會聚埋一齊啦~~~

"珏"係讀"角"音, 代表兩塊寶玉~~~

bb婆婆計好左筆劃之後, 我同威威一人choose左一個字, 就形成呢個名喇~~~

lumlum係我嘅口頭蟬, 即係冧冧, 好happy咁解~~~ 而家仔仔豬就係lumlum豬(霖霖豬)喇~~~哈哈~~~

不過, 好似好女仔咁, 都係叫佢做"珏霖"啦~~~


15 則留言:

  1. 好多筆畫   我姨生仔有個同學仔叫「一一」

    回覆刪除
  2. 珏霖,我都係起lum lum,因為成日係你blog都見到,好perfect呢!四代同堂真係好開心,我嫲嫲都見過卓蔚,但就冇機會見我細佬個B了。

    回覆刪除
  3. lumlum攞左出世紙未呀? 今日小吉攞左, 2pm去係最好, 唔太多人, 我地今日1:50pm去到排隊, 2:30pm已經走得啦

    回覆刪除
  4. 四代同堂咁齊人真係好難得呢, 個個都lum lum啦

    回覆刪除
  5. 四代同堂好幸福呀~~~

    回覆刪除
  6. 四代同堂真好~ 仔仔豬一定係各人既心肝寶貝LU~~~

    回覆刪除
  7. 哇!名好特別喎! 喂喂,今個星期六探你,ok嗎?大約5、6點,好嗎?

    回覆刪除
  8. 見到你地四代同堂好開心呢!

    回覆刪除
  9. 好幸褔呀! 我都係4代同堂!

    回覆刪除
  10. 你好呀, 我同你都係新媽咪.  我個女叫宋珏嫣.  又係有個珏字.  向今年6月1號出世呀! http://hk.myblog.yahoo.com/anabellasung

    回覆刪除
  11. 四代同堂好開心....勁呀

    回覆刪除
  12. 四代同堂, 真的好溫馨的場面啊!

    回覆刪除
  13. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月8日 凌晨1:27

    Very nice special name!!! Haha.. my husband always teases me when I say "lum lum". Then when we go to a Chinese restaurant, and the waitress askes him what he wants to eat, then he will say lum lum.

    回覆刪除
  14. WA! Really Ho LUMLUM meaning behind ga wor  Who thought of the word 珏? 5E ma? HAHAHA whenver I encounter new chinese words, I think of her la, hahahaha. The name sounds REALLY good leh, it's worth waiting for!!! maybe his eng name should be Lum Wai!!  one stone 2 birds, wai senior and junior both lum ah!

    回覆刪除
  15. 布小姐 Yangi Po2007年8月12日 清晨6:35

    好開心呀....4代同堂好難得,我都好開心呀,我自己仲有太婆在呀,所以可以5代同堂,不過呢未有機會影相,年尾會見到,一定要影張相留念

    回覆刪除