2007年8月5日 星期日

食極都唔飽 = 猛長期???

仔仔豬好乖好合作咁過左個滿月dinner之後, 尋晚亦都好好瞓, 只係肚餓起身食完mama milk又再瞓過!!

不過.... 今日下晝開始就大件事喇~~~ ~~~ 不停咁肚餓~~~ 口mak mak~~~ 瞓一陣又醒, 然後不停咁搵食, 好似真係好肚餓咁呢~~~

開頭以為佢扭眼瞓當我奶咀, 唔餵佢咁多, 但佢都係勁扭食!! 然後, 我一試下餵佢, 佢就好肚餓咁狂啜呢!!!

食到我都好攰喇~~~ 我諗佢個咀仔都啜到好攰喇~~~  

因為打算聽日去bb展, 所以泵定左一d mama milk比3姑婆聽日餵...

今晚返老爺home食飯, 佢食完6:00-6:30仲好似未飽晒咁, 所以我帶左支2安幾3安嘅去, 佢7點又食晒..., 跟住玩一陣, 8點幾又喊喇~~~ 哎呀~~~ BB爺爺, 嫲嫲, 太婆, 太公同大姨婆都一致覺得仔仔豬個喊樣係扭肚餓呢!! 應該唔係扭計.....我同佢又入房食奶奶啦, 佢又真係肚餓喇~~~ 又食左半個鐘頭!!

到而家都仲係瞓一陣又扭食呢~~~ 到底係咪真係好似我

之前睇嗰篇文章咁, 係"猛長期"呢???

咁會狂食幾耐咖??? 我TOMORROW可唔可以放低仔仔一陣, 去到BB展呢??


9 則留言:

  1. 係唔係唔夠佢食啦........試下俾多D佢食....睇下佢一次可以食到幾多OZ

    回覆刪除
  2. 煜昇一家聽日都要bb 展,到時希望見到妳啦....

    回覆刪除
  3. hihi~你bb都個幾月,食兩安幾3安真係少咗d~ 你要每星期加半安or even1安咁試吓佢嘅進度呀~

    回覆刪除
  4. 你不如帶埋佢去算啦......食得咁密, 你要泵好多先得啊.  

    回覆刪除
  5. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月5日 下午1:41

    Yes, that's correct...they can have those 猛長期 whereby they really all of sudden drink a lot. Don't worry, that will change.

    回覆刪除
  6. 你你豬猛長期呀?辛苦你啦奶媽~ 你就好啦去BB展..我都好想去呀~

    回覆刪除
  7. 可否分享下你pump出來的奶,是用奶樽 + 奶咀,定用其他方法餵入佢口仔呢?健康院姑娘成日教唔好用奶咀,用e.g.湯匙仔餵。我有諗過用針筒,好似餵葯水咁餵。 而家我囝囝day 13,pump我就pump左出黎,不過仲係冰箱未用呀! thx ! 加油 to both of us 全人奶mami!

    回覆刪除
  8. 我的bb食奶粉也是當bb開始越快肚仔餓,即係餐奶開始唔夠飽,所以要1-2week就要加多1oz比佢飲囉

    回覆刪除
  9. CARY.....做奶媽既日子真係好辛苦呀............

    回覆刪除