2007年8月23日 星期四

單泵?雙泵?

回Janice K:

Cary-我都想買 medela swing  pump架..

但我D朋友話單 pump 一面,另外一面冇 pump嘅会漏奶架...係咪真係架?....可唔可以話我知呀?

所以佢地叫我買 double pump...但我就想買 swing輕便d..点好?

其實我只係用過medela swing單泵, 所以, 都唔太清楚其他pump如何!!!

我諗如果係要返工嘅mami, 要係break時候泵奶奶, 就梗係雙泵一次過方便快捷啦~~~ 或者一d全泵型嘅mama都係!!!

但如果好似我咁, 主要埋身餵, 只係一日泵一兩次儲定d貨,  就單泵都夠用喇~~~ 雖然我都想試下雙泵係咪會快d多d, 哈哈!!!

 

而你講嘅漏奶問題呢, 其實, 一邊受刺激時, 另一邊漏係好正常咖!!! 即係bb食一邊時, 另一邊都會漏咖!!! 唔係好似開水喉咁漏嘅, 滴d出黎咁囉!!

所以, 我諗單雙泵各有好處呢!!! 你要諗下自己想要乜先, 同埋都唔好咁急買住啦~~~ 等bb出世, 開始餵先都得!!! 都未咁快開始泵啦~~~

係嗰邊d醫院有無得租機試用咖???


沒有留言:

張貼留言