2007年8月22日 星期三

嘩~~~ 咁重^.^

尋日發現仔仔豬隻豬腳仔黑左一撻!!! 摸佢又唔痛, 唔知道點解!!! 所以, 今日帶左佢去健康院問下姑娘!!!

姑娘話無乜野嘅,bb仔d皮薄嘛, 你自己密切留意下會唔會愈來愈黑先再算啦~~~!! 真係唔該晒~~ 不過都應該無乜事嘅!!!

哈哈~~~既然去到健康院, 我當然要磅下隻豬仔而家幾重啦~~~  你睇佢個樣幾開心

嘩~~~~  佢好似問我地: "你地個個做乜咁驚訝呀???"咁!! 因為你竟然有5.06kg呢!!!

"乜原來我咁重呀??? 唔怪得知你地成日話抱我抱到腰骨痛啦~~~ "

哈哈~~~~~~ 都話佢係大食仔仔黎咖啦~~~ 個半月人仔已經重左4磅喇~~~ 而家11.1磅喇~~~

仔呀仔!!! 唔好成日扭抱抱喇~~~ 我地真係抱到手軟喇~~~

ps: 仲有呀~~~ 我邊係瘦番晒呢~~~ 仲有好多磅未減番晒呀!!!  !!! 你地唔好比我塊面呃到啦~~~


沒有留言:

張貼留言