2007年8月10日 星期五

人生第一個8號風球

 今日係仔仔豬人生裡面嘅第一個8號風球呢~~~ 佢叫做"帕布"呢~~~

當然, 仔仔係好安全咁係我地個安樂窩入面, 係我嘅懷抱中渡過~~~

仔呀仔, 你嘅人生入面仲會有好多風風雨雨呢~~~ 記住我同你dadi都一定會係度保護你同支持你呢~~~

仔仔豬愈來愈扭抱, 抱住就瞓得林, 一放低好快又醒, 有時, 真係抱到好攰好忟憎呢~~~

不過, 每日睇住佢個樣都好似有d唔同, 好似大個仔左, 個頭仔又大左, 面仔又肥左, 個身又長左,  哈哈~~~ , 一日一日咁大個喇,  好快就會學識坐, 學識爬, 學識行..... 到時就唔會好似而家咁咖喇~~~

而家話我有d種你都好啦~~~ 我都係唔捨得由你係咁喊~~~

好啦~~~ 好啦~~~ 抱就抱啦~~~

I love you~~~


12 則留言:

  1. 我都係咁, 話唔抱唔抱, 最終都係抱

    回覆刪除
  2. 『霖』個名好好聽呀!

    回覆刪除
  3. 囝囝愈大愈重, 到時抱得仲攰呀~~~

    回覆刪除
  4. 我成日都同我隻肥仔豹講, 由得亞b喊唔抱, 唔知到時我係咪得個講字

    回覆刪除
  5. 小朋友真係唔可以抱咁多ka... 辛苦自己 !!! 不過算la..做媽媽0既...成日都會唔捨得 可能我第時都係咁 hehe

    回覆刪除
  6. hehe...你同貓貓一樣架, 成日唔忍心佢喊就抱佢﹔唔可以架, bb 會愈扭愈勁架, 到時你自己辛苦咋。

    回覆刪除
  7. 我係偶然路過你既blog, 見到你地一家同bb都好開心呀.....我2位公子大個了, 見番d甘細既bb, 真係好得意, 又好想抱下佢啊......

    回覆刪除
  8. 嗯, 可能個個bb都係咁. 我果陣時都係咁架, 媽媽抱住我, 我就訓得好好, 一放低我, 我就醒架喇. 所以, 都搞到媽媽冇覺好訓呢

    回覆刪除
  9. 邊捨得佢喊呢~~

    回覆刪除
  10. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月13日 凌晨2:03

    Sometimes you just have to carry him with you. I know that feeling, and sometimes you've mixed feelings. Yet, just remind yourself, one day he will be very independent, so just cherish the time you've with him now being so closed. They also say those who got carried often will have a very close relationship with the parents. So why not?!

    回覆刪除
  11. 個個媽咪開頭都話鐵石心腸,但邊度忍得o架,真係喊到心都痛埋,所以最後都係要向bb屈服。

    回覆刪除