2007年8月1日 星期三

升級喇~~~

仔仔豬今日去左健康院做聽力test~~~ 好多bb出世係醫院時就完成左, 不過可能我地第3日已經出院, 未做得切, 所以, 要自己約時間再做!!! QE叫我地去油麻地做咖, 不過我見葛量洪都有得得做, 就唔帶仔仔去咁遠啦!!! 仔仔豬左右耳嘅細胞都好正常!!!

然後, 我地自己帶佢去磅重, 嘩~~~ !! 一星期唔夠, 又重左喇~~~ 上星期四就3.82KG, 今日就4.18KG喇!! 即係9.2磅喇!!! 果然係一個月可以重成2磅呢!!! lumlum~~~

升級嘅係仔仔豬嘅尿片, NB嘅片片已經吸唔晒仔仔嘅大大督尿尿喇~~~ 漏到我地張床都濕晒!!

所以, 要轉用S碼喇~~~ 仲有阿BIE EE送嘅2包NB PAMPERS同學生家長送嘅一包NB HUGGIES未用呢!! 有無BB近我, 可以攞去, 唔好WASTE左呀??? 可唔可以攞去藥房換SIZE嘅呢???

老爺話我放咁少仔仔相上黎呢~~~

好啦~~~ 放多兩張殘mami加lumlum仔仔啦~~~

望鏡頭呢~~~



23 則留言:

  1. 你阿B隻眼仔真係好精靈呀~~似十足你老公呀

    回覆刪除
  2. NB 片可以日頭用埋佢, 最多換密D, 咁就唔洗 side 佢啦 ...... 個個媽媽生完第一個月都係咁上下, 你已經靚過我啦 ~~~

    回覆刪除
  3. cary, 你精神好好喎! 補得夠??? 兩母子個樣都好lum呀!

    回覆刪除
  4. bb越來越似威威阿~~~

    回覆刪除
  5. 咦! 咁橋既! 仔仔豬同RyanB頭第一個月都係重9.2磅喎, 而且都係飲"mama 奶"添, RyanB係這個Friday會做第2個月的檢查, 唔知到時會重幾多呢?

    回覆刪除
  6. 你仔仔都重得好快呀, 唔知我囡囡10/8去磅時, 有無重左呢? 我囡囡已經用左一包pampers既s size啦, 因為nb個d裝唔晒佢d尿尿, 由其是夜晚, 係腰位漏既出黎呀  

    回覆刪除
  7. 你仔仔都未夠一個月咁快就用s啦...彤彤就黎兩個月都係用緊nb咋... 嘩,乜你老爺咁in會上網架,仲睇埋你個blog...  

    回覆刪除
  8. 如果包片未開可以攞去相熟藥房度換的,因為我成日攞尿片同奶粉去換貨的

    回覆刪除
  9. cary, 你有無買隔尿墊呀? 將隔尿墊放0係床單上面, 或者床單同床褥中間, 就算 bb 漏尿都唔會整濕張床褥......

    回覆刪除
  10. 仔仔大得好快啊 , 見到你抱佢個樣, 邊樹殘啊, 直頭lum si人啦

    回覆刪除
  11. 仔仔豬個樣真係好醒目,咁細個就識望影頭,叻叻! 卓蔚baby時,好多朋友送片片來,咁friend緊係同佢地講,叫佢地要買就買大d,中碼 or 大碼都唔緊要架,因為好快就著到,好過哂左佢嘛!幸好那時我個friend遲我五個月生,我一次過攞多六包細碼片俾佢。 Cary,你個樣邊shu殘呀,我覺得你好叻,因為你餵mama milk應該好攰,但你仲 可以成日update個blog,真係好佩服,而我就好lazy了。

    回覆刪除
  12. 好彩我個TAMA仔用晒8包NB先轉S,無浪費,不過我地依家都唔敢再買尿片,等差唔多用晒屋企4包S碼先. 係喎,我老公CHECK過藥房,S碼好似最平嗰間賣$92(定係$95呢),不過點都平過超市咯.

    回覆刪除
  13. WA! looking at camera so cute and funny leh! I ALWAYS laugh out LOUD whenever him looking into the camera! He must be a funny guy when he grows up leh~

    回覆刪除
  14. 其實點先為之要換size呢?我呀囡有時D尿尿都裝唔哂條片片,尤其用Huggies既NB呀~咁我仲買唔買NB好呢? 因為要入貨啦~

    回覆刪除
  15. 你精神好好喎!仔仔都好似你呀!在你個blog學到好多孕婦知識,希望好快用得著啦!因為我打算出年生隻老鼠仔,我都好努力o禁在baby kingdom睇緊喇!

    回覆刪除
  16. 仔仔真係重得好好呀!.......我唔知等到幾時先有呢日呢............

    回覆刪除
  17. 睇來你好精神, 復完得好好播;阿b食全人奶的體重都咁好,未夠一個月nb已經唔合用, 媽咪應記一功 

    回覆刪除
  18. 嘩.....超勁 !!!!!   you are super, cary ^^

    回覆刪除
  19. you are super mother and bb so Q

    回覆刪除
  20. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年8月2日 上午9:07

    Yeah...baby getting bigger!!! Even the size of his diaper!!!

    回覆刪除
  21. 你生完仔好似靚左  做阿媽果然唔同d~~

    回覆刪除
  22. 坐月精神都咁好既? 希望我黎緊11月生亞b既時候, 坐月都好似你咁靚女就好了, 我最怕自己似左癩婆.

    回覆刪除
  23. 叻仔喎!一個月就升級!

    回覆刪除