2007年8月19日 星期日

先去training


仍然思考緊b頭嘅去向同解決方法, 無論我打算點, 都好似應該帶b頭去左training先!!

11月時見完rosina已經有呢個打算, 不過, 後來b頭皮膚有事先無左件事, 睇番之前做過嘅dog trainer資料research, postive reinforcement都係唔太啱呢隻種壞嘅b頭!! 似乎, 軍訓啱佢d!! 所以, 我再打一次比mr.tang!! 哎呀~~~ 上次問$3000, 今次變左$5000添!!

 !!!

再問真d原來佢就係鄧偉林, 狗展嘅服從比賽冠軍!! 呢個係

佢個網頁, 而佢仲有yahoo blog添~~~ !!

佢講嘅野同上次一樣, 再一次話一定唔會打狗, 而d狗有咬人問題, 其實係佢自己覺得自己係大佬, 係leader, 係主人嘅問題!!! 佢會先train佢知道自己唔係大晒, 要聽leader話!!! 而佢每日會帶b頭返寵物店同返佢屋企, 由早至晚train佢, 無講明教幾耐, 教到佢好為止喎!!! 當然, 教完佢又會教埋我!!! 而我可以隨時去睇佢, anytime!!! 我都有同佢講我有new born baby呢!!

似乎, 佢都係真係一個好錫狗狗嘅人!!! 之前我怕b頭會頂唔順, 不過, 而家我都覺得b頭應該受下教訓呢!!! 不過, $5000又真係唔係一個小數目.....

好多bloggers都幫佢求情, 話佢都係一時有情緒, 一時之失, 不過, 其實佢好醒目, 而且, 我同佢由一有bb開始已經傾左講左好多,  就算無搵rosina, 佢跟本都明白嘅!!! 由佢細個第一次發脾氣咬同住嘅表姐loulou, 到之後好可惡地咬我當時幾歲大嘅細佬塊面, 到咬我嫲嫲, 朋友, 威威..... 一次又一次嘅機會, 一次又一次嚇死我, 而且, 除左好驚之外, 整親人我真係好內疚呢!!!

到我有左bb, 我好正視呢個問題, 同b頭講得好clear, 又請埋rosina同佢講個一清二楚, 到今次再一次發生, 似乎係天意要我更加正視呢個問題!!! 需要一d行動!!!

我真係唔可能亦唔可以攞仔仔黎搏下!! 我又唔想永遠將b頭困住係個細露台, 咁佢咪仲唔開心??? 我都打算請rosina, 問下b頭到底佢會點揀??? 唉~~~

我mummy尋日黎探我同仔仔, 比左一首佢發夢夢到嘅詩比我(佢d第6感好準呢, e.g: 細個佢夢到我有本圖書館書未還, 我堅持無, 點知後來真係搵到一本千年未還嘅......)!!!

又再一個confirmation, 要我好好打算下!!! 到底, 點先係最好嘅方案呢.......

希望我可以一路揍仔仔, 一路頭腦清醒d, 諗到好辦法啦~~~

各位bloggers, 請繼續比意見我.....

ps:


至於對動物溝通有興趣嘅, 又可以click番11月時介紹過嘅rosina資料~~~

佢地應該係用vision去溝通, 唔係language!!!


沒有留言:

張貼留言