2008年3月1日 星期六

0707bb小聚

今日我地又去左auntie linlin屋企小聚!!! 除左我地QE4條Queen之外, 仲有pigletcoco添~~~ ^.^



加埋3個爸爸!!! ^.^



我地5個bb嘅出生日期竟然係6,9,12,15同18!!! 哈哈~~~ 隔3日一個!!! 又會咁啱嘅???



個個嘅性格都好唔同!!! (逐個比linlin玩黑超)


小吉吉最乖乖! 最醒目!!!!  



hoho就最大隻!!! 仲有4隻牙仔添呀~~~ 勁~~~



妹妹豬就好有性格!!! 哈哈!! warm up完就勁social, 又靚又cute呢~~~ 



小瑜今日狀態唔係太好, 係咪比天真lin嚇親呢??? 希望佢返到屋企ok番晒啦!!!



仔仔豬我唔知道用乜形容好喎~~~ 哈哈~~~ 你地話我知啦!!!! hehe~~~ 



中場我地有得玩bb fashion show!!! 哈哈!!! 因為草媽又上左黎玩bb呢!!! ^.^ 仔仔豬同小吉吉又有得情侶裝喇!!! 呢件背心夾衣好cute呢!!! ^.^



呢對同床仔小情人好耐無見喇~~~


睇下~~~ 摸下耳仔~~~



摸下面仔~~~



嘩~~~ 嘩~~~ 嘩~~~



小吉同仔仔豬甜蜜時, 小瑜就睇魚魚冷靜中!!



妹妹豬同hoho呢??? 哎呀~~~ hoho淨係掛住玩hello kitty呢~~~ 哈哈~~~ 



4姐仲煲左南瓜粥粥比bb們食呢~~~


小吉食得好乖!!!



hoho食得又快又多~~~ 兩大碗呢~~~ 犀利呀~~~ 唔怪得咁大隻仔啦!!!!



連唔太like食粥粥嘅仔仔豬都食左2碗仔呢!!! 一定係好好味喇!!



其實仲有好多相咖~~~ 不過, 好攰喇~~~ 遲d燒番比你地啦!! ^.^


最後~~~ post下有型hoho呢架學行車車先~~~



妹妹豬同仔仔豬都係第一次坐學行車呢~~~



仔仔豬都好似好like呢~~~ (狂梨, 你係咪有架比仔仔呀?? )



PS: B頭頭2月中腸胃炎完瘦左好多, 而且胃口又唔好, 又無乜心機咁..... 我好擔心呢~~ 佢唔肯食乾糧, 今日返去試下撈d罐頭比佢食, 但係之後又嘔........


唉~~~ 其實佢會唔會係有d心理病呢??? 會唔會帶番b頭返屋企好d呢? 但係屋企又細, 又要隔開佢同仔仔.... 仔仔個地盤又係地下........唉!!! 我都唔知道點先係最好嘅方法呢........


希望我聽日買番d腸胃炎罐頭比佢食佢會舒服d, 同埋或者等dadi威再放假再book醫生睇多次..... 其實係咪狗仔開始老就腸胃無咁好呢???


對唔住呀~~ b頭!!!! 我好似無乜理到你咁!!! 希望你快d舒服d啦~~~


沒有留言:

張貼留言