2008年3月17日 星期一

B頭病了....

B頭病左...... 我而家係屋企等緊獸醫嘅消息..... 等嘅感受.... 好難過.....


搵番同B頭影嘅相, 最近期嘅係呢D3月7日影嘅, 其實而上星期嘅B頭頭已經剪短左毛毛!!!



原本會抱到手軟嘅B頭, 前排腸胃炎完, 變左單手都舉得起!!! 定係我抱得20磅仔仔豬多大力左???



星期五晚見佢, 已經無乜胃口, 大小便都好似有D辛苦咁!!! 係大陸大家都有D擔心, 希望佢自己抖下會好D啦!!!  


尋晚返左黎, 知道佢都係唔多食野, 又周圍小便, 每次得少少咁,  今日即刻BOOK左個好獸醫, 下晝4點9去睇!!!


一去到, VET聽到佢小便咁, 摸到佢膀胱好漲, 估佢可能尿道有石塞左, 要照左X RAY先!!! 好彩兩日ONLY, 唔係會中尿毒OR腎衰竭呢......


照完發現無石...... 個膀胱就勁漲住, 差不多佔佢咁細嘅身體3份之1, 壓住晒D腸, 胃........ 陰公.........怪不得咁無胃口!!! 前列腺亦都腫漲左!!!


而家等....... 照超聲波... 希望佢有得醫......




14 則留言:

  1. 單手抱起B頭都得既~哈哈~B頭 祝你早日康復呀!

    回覆刪除
  2. 可能尿道塞左,睇下獸醫通左佢會唔會好d?會唔會b頭自己曳曳亂食左d野落肚仔呀?唔好咁擔心,b頭會無事。

    回覆刪除
  3. B頭要快D好返呀~~~

    回覆刪除
  4. B頭好快冇事架,唔好咁擔心哇

    回覆刪除
  5. 希望b頭快d好返啦!

    回覆刪除
  6. 我都覺得抱得阿仔多大力咗,我都係覺得自己隻狗輕咗呀!
    祝B頭快啲好番啦!

    回覆刪除
  7. 有醫生睇住,一定會無事的,放心啦!!!!!!

    回覆刪除
  8. 希望無事啦, b 頭要快d 好番呀!

    回覆刪除
  9. 希望b頭快d好返喇~~
    我影左字母粉既相喇, 得閒黎我個blog睇下喇~~

    回覆刪除
  10. 希望b頭無事啦!

    回覆刪除
  11. 希望b頭返d好返.......

    回覆刪除
  12. 希望佢快d好番啦。

    回覆刪除