2008年3月13日 星期四

同跑車型男慶祝

到底我地3周年紀念去左邊呢???


哈哈~~~ 同左個跑車型男去慶祝囉!!!



嘩~~~



型唔型仔呀???



其實係我地book左同仔仔豬去studio123影相相呢~~~



呢個係西裝仔造型!!!



可以揀piano景or跑車~~~



哈哈~~~ 我地揀左車車~~~



仲特登扣少一粒鈕~~~



hehe~~~ 好lumlum樣嘅小珏霖!!!



斯文樣~~~



得戚樣~~~



傻樣~~~



興奮樣~~



木咀樣~~~



大喊樣~~~



嘩~~~ 呢個係串樣~~~



其實我地係扣住左佢坐係度咖~~~



不過佢開心到可以扶住企係度~~~



睇真d架靚車車先~~~



hehe~~~ 我地專登book呢日去做d特別d嘅野慶祝呢個第一個有仔仔豬一齊過嘅周年紀念~~~ ^.^ 仲有好幾個造型咖~~~ 等我繼續update先~~~


17 則留言:


  1.  
    呢張相..掂呀.....好鬼型呀...

    回覆刪除
  2. 靚仔...載埋我呀得唔得?
    祝你同daddy威3週年快樂!
    p.s.呢排流感肆虐,大人細佬哥都要小心,去吓郊外d空曠地方、吸多d清新空氣!祝大家都健健康康!

    回覆刪除
  3. 好豪呀 (個樣)!

    回覆刪除
  4. 好型呀!!!   咁你地影左幾耐呀??
    [版主回覆03/14/2008 12:48:00]2個bb total 5個hour!!!^.^

    回覆刪除
  5. 咁快有相睇嘅?
    約埋小吉去嘛,影情侶照嘛 ~~~~ !!

    回覆刪除
  6. 淨係睇主題果時我以為跑車型男係你爸爸添。

    回覆刪除
  7. 我今晚會俾小吉睇下, 會唔會殺c佢先~~

    回覆刪除
  8. 張張相都好有型喎......想殺死姨姨咩?????

    回覆刪除
  9. 型仔呀~ 載埋我去遊車河啦!

    回覆刪除
  10. 成個闊少咁

    回覆刪除
  11. 喂影得好開心喎, 我都book 咗呢個月尾去啊.希望囝囝都ok 啦

    回覆刪除
  12. 點呀, 型到咁, auntie 好 like 啊 ~~~

    回覆刪除
  13. 超級型仔呀!!!!

    回覆刪除
  14. 好攪笑! 好緊張呀, 我小 B 都就快去影相喇 !

    回覆刪除