2008年3月23日 星期日

3月22日 - ada ee & gloria姐姐到訪

dadi威第一日開工~~~ mami約左ada ee同gloria姐姐, 原本打算出去行下, 點知落雨喎, 所以ada ee就黎左我地屋企玩喇!!! 睇番blog原本佢地上一次黎係我同ada ee呢個中小學同學仔咁多年後第一次見番面!!! 又係帶左gloria姐姐黎左我地屋企探小珏霖!!! 哈哈~~~ 10月24日, 5個月前嘅兩個bb好細個呢~~~ 哈哈~~ Ada EE & Gloria姐姐到訪



有兩個bb, 等cary mama下廚先~~~ 廢事成日食粥粥咁悶啦~~~ 今次我整左芝士薯蓉!!! ^.^ 一人一碗!!!



仔仔豬第一次食薯蓉呢!!!



睇佢個樣就知道我好成功~~~ 哈哈~~~ 好yummy啦~~~ ^.^



gloria姐姐又鐘唔鐘意呢???



嘩~~~ 佢人仔細細竟然食晒成大碗呢!!! 乾淨到可以當帽戴!!! 哈哈!!! 仲拍手仔添呀~~~



呢張係比大家睇下兩個bb玩完嘅地盤~~~~ 亂到呢~~~ 哈哈~~~



ada ee仲同仔仔睇街街~~~



佢而家識自己企係床仔度喇!! 之後仲第一次表演比mami睇自己扶住床仔邊企起身呢, 可惜mami影唔到, 真係大個仔左好多呀!! 叻叻~~~  



ada ee又同仔仔玩pee-ka-boo!!! ^.^



仔仔幾興奮~~~~



兩個bb一齊玩真係好開心同好得意咖呢~~~ gloria最鐘意乜都比仔仔食~~~ 哈哈~~~



我地d大人就最鐘意整估下佢地!!! hehe~~~ 例如放d布係佢地個頭影相啦~~~



哈哈~~~ 似唔似唔知乜教嗰d帽呀????



又比人放隻豬上頭添呀~~~ 哈哈~~~



到豬女gloria!!! 哈哈~~~



兩個一齊玩波波~~~



玩tissue盒~~~



gloria姐姐仲玩跳跳馬玩得好happy添!! ^.^ 仔仔豬仲係攞隻跳跳馬對耳仔黎食only!!! hehe~~~



嘩哈哈~~~ 仔仔豬戴左gloria頂帽帽靚唔靚呀??? 不過好多口水呀~~~~ ^3^



好開心成日都可以同你地一齊揍仔一齊行街!!!我地跟住仲會搵d方法一齊教下bb們添呢!!! ^.^ thanks god for our re-union!!!  alva ee, audrey好快就大個d可以一齊玩咖喇~~~


 


沒有留言:

張貼留言