2008年3月25日 星期二

2008.3.23 上半場 - 嵐嵐生日party

星期日, 一早仔仔豬陪mami去church, dadi威就返工, 去完church竟然有驚喜喎~~~ dadi威突然有得放早, 嘩!! 好開心呢~~~


因為呢日我地有豐富節目!!! 有dadi陪住我地, 又可以做埋攝影師真係好good呢~~~ thanks god!!! 


第一場 - 仔仔豬第一次參加生日會 -  blog友嵐嵐豬嘅1歲生日party!!! ^.^


一去到我地就同3月28日生日嘅嵐嵐小公主影下相先~~ 仲有草媽同豆ma一齊影呢~~~ ^.^



我地同草媽&雪媽一齊坐~~~


仔仔豬仲有禮物添呀!!! 多謝呀~~草媽~~  個honey pot袋仔好有用呀~~~ mami用緊喇!!! ^.^ 



雪雪就好cute呢~~~ 仲同雪媽著緊親子裝! 好靚呀!! ^.^



生日會嘅地點係tst!!! 有木嘅swing啦!!! 又有位整個細波波池同吹氣滑梯比小朋友玩!!! ^.^ 



仔仔豬就周圍同人玩啦~~~ 佢去之前瞓左陣~~~ 心情very good!!! ^.^同個個玩都好開心呢, 仲比人抱走去玩添呀!! 而家無咁痴身喇~~~  



連嵐嵐爸呢個baby killer都抱得~~~ 勁~~~ ^.^



到生日會嘅高潮時間~~~ 切蛋糕!!!


個cake好靚呀!仲有好多人唱生日歌~~~ 我地一家都攝唔到位呢~~~ 張相係由dadi威舉高隻手影咖咋~~~ 哈哈~~~



一家3口一齊吹candle!!! 好lumlum呢~~~



蛋糕有好多朱古力寫左"嵐"字呢~~~ 好特別呀!!! 不過比mami食左!! 哈哈!! 仔仔豬食左d cream呢~~~ yummy~~~ 



"偷食唔抺咀"嘅豬咀仔仔!! 哈哈~~~ 呢排佢成日整呢個醜怪樣呢!! 可能一整我地d大人就忍唔住笑佢覺得好好玩呢!!! (其實mami真係好鐘意呢個豬樣呢~~~ 哈哈!!)



嵐嵐媽仲派左禮物包比我地!!! 有黑照~~~ 哈哈!!!



同埋呢d吹bb!!! 仔仔豬好鐘意呢!!! dadi威仲各住佢個咀吹, 哈哈, 攪到仔仔呀大個口等, 好傻咖~~~~ 哈哈!!!



呢位係嵐嵐媽嘅靚表嫂, 又係奶媽黎咖~~~ 同我傾左好耐計, chare左好多野呢~~~ thanks so much!!!! ^.^



blog友們大合照~~~ ^.^有d可能我未認識你or未去過你地個blog添, 留個言等我有時間黎探你地啦~~~~



影完合照, 小珏霖又錫下生日小公主先!!! 哈哈~~~ 我影唔到添!! 嵐媽, 你部機有無呀?? 小吉唔會介意咖~~~



比人整估嘅小珏霖公主~~~ 哈哈~~~



去完生日會嘅仔仔豬超級攰呢~~~ 一上mtr就瞓喇!!! 都好咖~~~ 唔洗咁扭計~~~ 呢個仔係地鐵成日都扭到我頭都大埋~~~ >.<



下一站~~~ 契媽home~~~ tomorrow先啦~~~ bye~~~


1 則留言: