2008年3月27日 星期四

mami之舊同學聚會

mami呢個3月同d中小學同學仔聚會左兩次呢~~~ 哈哈~~~


3月12日, 我同dadi威嘅3周年紀念dinner, 變左小學同學仔dinner!!! 因為其中一個yvonne ee去左美國, 十幾年無見, 咁啱契媽約到一齊出黎見下面!!! 於是就放過左dadi威一馬, 哈哈~~~ 唔洗邐地方同我dinner喇~~~ ^.^


嗰日影完studio相, 我地就去左中環食dinner喇~~~


全女班~~~ 因為mami小學係女校~~~ 哈哈~~~ (唯一一個相中男係珏霖仔~~~ )



其實契爺同dadi威都有份~~~~ ^.^



仔仔望住嗰個係咪好熟口面呢~~~ 哈哈~~~



跟住mami搵番d細個相~~~ 要多謝我爸b, 張我細個d相scan番晒~~~


哈哈~~~ 上面張相好多個係呢張相都有份呢, 仲有wing ee添~~~ !!! 唔知道大家搵唔搵到邊個係細個cary呢??? 好難搵咖~~~



嘩~~~ 呢張有埋十幾年無見嘅yvonne ee添呀~~~



哈哈~~~ 原來我同阿芝細個一齊參加過故事比賽~~~ 我仲記得我係講耶穌第一個奇蹟 - 水變酒嘅故事呢~~~



哈哈~~~ mami同契媽細個~~~ ^.^



第二次就係3月24日~~~ 又要多謝facebook~~~ link番我地好多中小學同學仔, 大家傾傾下, 不如easter出黎食下tea buffet, 見下面啦~~~


langham嗰2隻野著左easter look, 好cute呀~~~ 哈哈~~~



不過結果, 出左黎嘅同學仔唔係太多~~~ 好似我地成日見嘅SFCC MAMI CLUB小聚咁呀~~~



哈哈~~~ 多左yumi ee同judiana ee!!! ^.^ 



嘩~~~ 又有細個相match到喎~~~


hehe~~~ 有yumi ee同ada ee呢~~~ grad dinner黎咖~~~



呢張見到alva ee~~~ 係我地領堅振嘅大日子呢~~~



哈哈~~~ 仲有好多好多相呢~~~ 係facebook見到好多同學仔tag番自己真係好開心呢~~~


有興趣去望下啦~~~ facebook呢個tag嘅function真係好正呢~~~~ ^.^


http://www.facebook.com/album.php?aid=45354&l=ee481&id=673175900 


13 則留言:

  1. 真係好喇~我同我d同學到而家都冇搵過喇!!^^
    祝你地友誼永固呀~

    回覆刪除
  2. 一班舊明友gather最是開心....
    但張grad din相就真係夠經典..... .....

    回覆刪除
  3. 好勁呀,成日都有同學仔聚會,我得幾個有聯絡咋.

    回覆刪除
  4. 原來你係讀女校既~ 都唔錯丫!
    可以的話我都想囡囡讀女校.. heehee

    回覆刪除

  5. 揾咗好耐,都揾唔到你出嚟添,會唔會係中右4 ??
    前左3 ??

    回覆刪除
  6. 嘩,真係找不到妳既芳蹤,三個女仔果張我都要望好耐先認到妳,妳好似而加個樣反而細左咁,女大十八變!

    回覆刪除
  7. 哈哈..真係開心啦...可以見返咁多中小學同學仔呀~

    回覆刪除
  8. 係唔係 Miss 右邊第2個 ??? 喂你讀書果陣個樣好 Pure Pure 噃 ^_^ 

    回覆刪除
  9. 果個..真係好熟口臉喎..哈哈哈
    我搵極都搵唔到你...
    但係三個女仔果張相 , ...好搞笑呀..哈哈哈

    回覆刪除
  10. 見到你可以見番一班朋友仔真係開心。

    回覆刪除
  11. 嘩, 原來Cary你同阿芝係同學嚟架 我喺facebook度都睇到呢啲相吖, 不過唔知原來有你份, haha

    回覆刪除
  12. 布小姐 Yangi Po2008年3月28日 凌晨3:02

    同d同學gathering又真係好開心既,講返以前d野真係笑到肚痛架會

    回覆刪除
  13. 係唔係 Miss 右邊第2個 ??? ..........哈哈 lin lin, 我都係估呢個

    回覆刪除