2008年3月14日 星期五

mami至愛嘅造型

mami至愛嘅造型到底係乜呢????



就係最original嘅bb造型!!!! 哈哈~~~~~



得條片片嘅bb真係睇見就想咬啖~~~~



其實呢個係第一個造型!!! 我地比左d自己帶去嘅玩具仔仔豬玩!!



等佢熟悉d~~~~ 影得開心d~~~ ^.^



哎呀~~~ 仔仔豬個肚腩~~~~ 哈哈~~~~


 


 



阿仔仲肯爬係度影添呀~~~~


 


 



 



 







mami好鐘意呢張毛巾傻豬~~~~ 哈哈~~~


 



 


 



 



 



 



 



 



無時間寫咁多喇~~~ 睇相啦~~~~ ^.^


有興趣嘅去www.stidio123.hk 睇下啦!!!


我地係: $388原本有4個造型同埋28張相!!! babykingdom 07嘅bb未夠1歲有優惠!!! 多一個造型同埋10張相!!!


不過我地choose左加多$300, 攞晒所有相!!! total128張!!! gloria就多我地10張!!!


total $688!!! ^.^ 一隻dvd即攞


仲有d同gloria姐姐一齊影咖, 我有時間再寫多篇先~~~~


不過我地就無揀影family相, 當時覺得不如比晒仔仔豬玩造型, 唔好用佢個quota影我地大人啦!!! 而且..... 我地可以去搵uncle 球影d唔係studio嘅自然靚靚family相嘛!!!


有興趣去睇uncle球個nature workshop啦!!!!! 可以book uncle球同你地一家去遊山玩水時影靚靚相咖~~~ ^.^


13 則留言:

  1. 嘩!!2個BB做咩咁SEXY呀~唔得架喎~睇住好似某人咁比人投訴呀~嘻~講笑~不過D相真係影得好靚~~點解冇你地1家3口既相既~

    回覆刪除
  2. 真係好original bb feel啊~~~~a&b佢地, 都係adrian歲幾時影過jar, 不過果時我地去咗間比人呃既影樓, 搞到d相都唔係好靚, 但總算有個紀念. 到bowie時就無去影, 講講下都有d 唔係好fair tim......

    回覆刪除
  3. 睇完你d相,好想快d下個星期六,快d同baby去影相呀~~ btw條毛巾係你自己帶去??

    回覆刪除
  4. 好多相喎,呢個節目真係好特別呢.

    回覆刪除
  5. 我都係咁話...original 無任何花臣的霖霖就最可愛!  唔知你知唔知 book uncle 球出戶外大約幾多錢呢?

    回覆刪除
  6. hello!好高興認識你
    我上個禮拜亦响studio123影相,你d相影得唔錯你bb好合作喎
    用左d時間睇左你小部份嘅blog原來你個仔仔同我marco一樣好多風,真係咩古老方法都出齊呢,回想嗰段時間真係又擔心又無助
    見你bb肥肥白白真好,我marco就瘦好多.
     

    回覆刪除
  7. 大隻仔仔...有腹肌噃! 可愛呀!

    回覆刪除
  8. Me too~~至愛orginial造型

    回覆刪除
  9. 影家庭相都好靚架............你sweet架...你d相upload左係邊度呀?

    回覆刪除
  10. 我都好鐘意呢個做型呢! 最最可愛,真係好想咬佢一啖。

    回覆刪除
  11. 係呀, 毛巾個張好正呀!

    回覆刪除
  12. 我都覺得e個造型最得...

    回覆刪除
  13. d相真係幾靘, 你係在元朗或紅磡邊間影?
    你用邊隻尿片?影出來好靚.

    回覆刪除