2008年3月14日 星期五

祈福之旅

我地呢個星期六日會同公公婆婆爺爺嫲嫲一齊去祈福呀~~~~


難得就到dadi威大假, 婆婆又短週, 我地照上去玩喇~~~~


我地一定會好平安好健康嘅~~~ 各位唔洗擔心喇~~~


返黎再update喇~~~~


byebye~~~~


7 則留言:

  1. 等你返黎呀!!!影多d相黎睇喎!!嘻~

    回覆刪除
  2. 玩得開心啲啦~

    回覆刪除
  3. 妳地一家成日都去trip,真好呢!

    回覆刪除
  4. 祈福我都有間屋架! 我成日去嫁!

    回覆刪除
  5. 大家有時間的話,不妨到 Babies’ Wonderland 參觀參觀,或許大家能選中東西送給寶貝的囝囝或囡囡。 如大家覺得本樂園的衫仔裙仔好可愛、好靚、好抵的話請大家幫忙宣傳給自己的好朋友。 新貨會陸續上架,請多多介紹朋友來呀! 謝謝!

    回覆刪除
  6. 祈福...你同dadi威想做祈福黨呀?哈哈哈..報定警先..

    回覆刪除
  7. 當一家人去旅行都好,係一個好節目呢!

    回覆刪除