2008年3月6日 星期四

珏霖仔八個月大喇!!

今日係仔仔豬8個月大嘅日子呢~~~ 真係大得好快呢~~~ 等我寫下佢而家嘅成長進度先!!!


(1) 仔仔6個幾月大開始識坐, 而家坐得好好!!! 仍然無牙仔, 不過就乜都放入口, 吽牙都吽左好耐喇, 仲未吽到!!!! 最鐘意咬玩具!!



(2) 床仔今個月我地終於整低左, 放仔仔落去佢會好努力想企起身!!! 不過次次都會跌同埋好易撞親!!! 所以日頭都係好少放佢落去!!! 每晚都會係床仔瞓頭嗰幾個鐘頭, 直至佢係咁醒要食mama milk, 就過大床食住瞓!!!



(3)攞玩具玩好叻!!! 會兩隻手玩同一樣玩具!!! 又會兩隻手分別玩兩樣玩具!!! 開始鐘意玩d唔玩得嘅野: 例如: 搖控, 手提, 開櫃桐...... 呢兩個鐵盒都唔係佢嘅玩具!!! 所以佢特別有興趣!!! 哈哈!!! (小瑜ma, 我會比個你咖喇!!)



(4)會執番d跌開左嘅玩具or佢想玩嘅野!!! 好多時都會執到成個爬左係度!!! 好有毅力, 唔會放棄, 會執到執到為止!!!!! (一d都唔似mami, 哈哈!!!) 真係唔成功會大叫, 等大人幫佢手!!!


(5)唔鐘意爬係度, 一發現自己爬左係度就會大喊大叫,  抱佢坐好佢又會繼續玩!!! 而家我地會示範爬來爬去比佢睇, 佢會爬係度睇住我地笑一陣!!! 然後又大叫我地救佢起身!!! 哈哈~~~ 



(6) 食粥仔叻左好多~~~ 我覺得你因為我同嫲嫲都煲得叻左!!! 啱佢口味!!! 又杰又好味, 食到佢好似食糊仔咁追住食,  食一大碗都係大約15分鐘左右, 餵得我地好開心~~~


已經食過南瓜肉粥, 節瓜肉粥同蕃薯肉粥!!! 就咁剩肉粥就麻麻地~~~ 中醫師話用田雞煲比bb好喎~~~ 可能又試下!!! 而且應該就快可以試魚粥喇!!! 呢d咁高難度, 要等嫲嫲無先得!!



(7) 糊仔食少左好多lu!!!  而我試過比西lan花佢佢就唔多like喇!!! 到底粥仔定糊仔有營養d呢???



(8)零食方面呢!! 仔仔就好鐘意食米餅!! 一見到就好興奮!!! 自己放入口食得好叻好滋味咖~~~



不過食到好細塊就唔識放入口喇!! 會用手揸到好實食唔到!!! 咁我就會幫佢攞出黎餵埋比佢!!!  



(9)而細細粒嗰d零食, 仔仔就未識自己食喎~~~



佢會一手攞左個盤仔去, 又會一手揸住d餅仔, 不過唔識放入口!!



(10)哈哈~~~ poopoo呢~~~ 就分別識得去嫲嫲屋企個痰罐仔, 同埋我地屋企個厠所板仔!!! 未係定時定侯去咖!!! 見到佢想poopoo咁樣就放佢落去!!! 都成功過唔少次喇!!!



(11)手仔動作呢~~ 呢期好似學左hihi~~~ 之前就識得如果你比隻手掌佢, 佢就比個five你!!  byebye手就少左整喎!! 哈哈~~~ 等我再觀察下先!!!






(12) 而仔仔豬一見到bb嘅指定動作~~~ 哈哈~~~ 就係攬攬同錫錫喇!!! 次次都好肉緊咖~~~


見到女仔錫錫~~~



見到男仔又錫錫~~~ 哈哈~~~



而最常錫嘅~~~ 當然就係mami啦~~~ 哈哈~~~



(13)而家我地係房講"燈燈呢?" 仔仔豬識得望下床頭燈!! ^.^


(14)同埋好多野講, 最清楚就係扭mama milk時大叫"奶奶"!!! 同埋成日" da da da"咁講野, 哈~~ 我無話打佢呀!! 佢個意思好似係有d野想要, 叫我地比佢咁咖~~~ "da da da"咁把聲好得意, 哈哈!!


仲有好多野都想寫添~~~ 不過而家又醒唔起喎~~~


(15)最後再寫下呢隻豬仔夜晚嘅瞓覺情況先~~~ 每晚都係一冲完涼, 佢就會一上水就喊, 一路著衫, 一路扭mama milk, 一著好衫比佢食milkmilk就會開始瞓!!! 瞓左我就放佢落bb床!!!


然後呢, 大約2點幾, 4點幾佢就會合埋眼咁喊, 一抱起佢佢就會搵milkmilk, 一比佢食呢, 佢就會食到即刻瞓番喇!!!


我多數2點幾嗰次會放番佢落bb床, 不過佢再喊時我又勁眼瞓, 就抱佢過大床, 比佢食時我又瞓番, 然後多數半夢半醒佢又會食我幾次!!! 我瞓平左, 聽到佢喊又瞓返側比佢食下milkmilk, 佢又瞓左, 甩左咀, 我又瞓平.....  


其實都唔知道佢食左幾多次呢??? 我每日起身就覺得打側就住佢瞓d筋骨好攰囉!!!


好想同佢戒左呢個當我奶咀嘅習慣呢~~ 如果係肚仔餓, 我比你食當然ok啦~~~ 但係咁樣係咁搵食就唔係啦~~~ 試過好多款奶咀佢都唔要呢~~~ 小瑜ma送左個nuby仿人奶奶咀都唔得呢~~ 唉!


我唔介意繼續做奶媽, 不過唔想做奶咀呢~~~ 尋晚我試過佢醒左我唔比佢啜, 佢就係咁大喊大叫"奶奶", 我抱佢哄左佢好耐都先瞓得番呢!! 幾次之後我仲攰過比佢啜住瞓, 今日好似打完仗咁呢!!!


唉!! 希望仔仔豬而家大個左d, 會明白我嘅意思啦~~~ 天光先起身搵mami, 我就比你食milk milk啦~~~ 半夜醒一醒你繼續瞓得咖喇!! 仔~~~ 乖乖~~~


8個月大快樂呀~~~ 仔~~ 希望我地一家人繼續日日開開心心, 健健康康, 同仔仔豬哨多d街街, 學多d野!!! ^.^ 


 


27 則留言:

  1. 祝霖霖八個月快樂!!

    回覆刪除
  2. 好叻喎~ 我亞女仲未坐得好穩, 可能小練習呀......又唔識bye-bye.....真係要train下佢先得啦~ 不過佢最近一扭計就大叫"ma~ma~ma"唔知係咪好快學講野呢???

    回覆刪除
  3. Happy eight months old~~

    回覆刪除
  4. cary你好叻呀! 睇得出你好俾心機湊珏霖仔, 珏霖仔愈來愈精靈, 成日都笑, 好可愛! 雖然每個mama都愛自己個仔, 但唔係個個做得好架! 我睇你好年輕, 應該同我差唔多大, 但你已經有個8個月大嘅仔仔喇! 仲湊得咁好, 俾著我實亂哂籠

    回覆刪除
  5. 霖霖八個月大快樂!關於粥仔糊仔問題,我睇書有講過,話糊仔同白粥仔比,就糊仔較有營養;但有菜有肉的粥仔,就會比淨糊仔有營養!所以你可以放心俾佢戒左糊仔啦,一唔係就加d 野落糊仔度,有營養d!
     
    做奶咀問題...我估你俾哂其他奶咀佢都唔肯,唯有辛苦你繼續做人肉奶咀...都無咩計架啦  我都鄧你辛苦!希望佢大個仔d,會自己戒啦...

    回覆刪除
  6. Your baby is so cute and handsome!! 

    回覆刪除
  7. 8個月大快快樂樂^^.

    回覆刪除
  8. 食野食得叻又快既小朋友最抵鍚。

    回覆刪除
  9. Happy 8 month! 仔仔揮揮手, 講拜拜, 好可愛呀~

    回覆刪除
  10. 我聽人講食粥仔會硬淨d, 食糊仔會長肉d..
    哈哈哈~~~~~
    我都見過d淨係食粥仔唔食奶奶唔食糊仔既baby.. 真係細粒好多呢~~

    回覆刪除
  11. 8個月大開開心心, 健健康康~

    回覆刪除
  12. 希望你快d唔洗做奶咀啦!

    回覆刪除
  13. 祝玨霖仔每天都開心快樂~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 連果個奶咀都唔得,咁注定你要繼續做住人肉奶咀先啦....
    佢大個少少, 開始識聽你意思, 希望會好少少啦..
    其實珏霖你好叻叻豬架啦..你睇小瑜, 仲係成舊飯咁....佢最叻就係可以自己瞓架咋..無嘢叻架啦...

    回覆刪除
  15. 我個謙豬都係唔鐘意爬係度...
    祝霖霖8 個月大快樂

    回覆刪除
  16. ah mui ho ging ar, organized all these data and actually typed them all out!

    回覆刪除
  17. 祝快高長大!身體健康!
    訓覺時做人肉奶咀呢個問題我都同你一樣係咁,通常等佢食到甩左我會即刻放個真奶咀比佢,就係咁輕鬆過關喇~嘻嘻!

    回覆刪除
  18. 咦....咁橋...我啱啱喺 blog 度又係話小 b 識認燈燈呀!

    回覆刪除
  19. 珏霖每個月既生日,就代表過3日就到小吉
    珏霖, 西米ee祝你生日快樂,日日都係happy baby

    回覆刪除
  20. 8個月大...識爬未先??  所謂7坐8爬...馬田哥哥7個月就爬...努力呀...

    回覆刪除
  21. 首先祝仔仔豬8個月happy birthday~
    佢成長嘅進度都幾好呀...咁食size細嘅食物未識用手指去抓住啫!遲d再訓練吓一定得呢!
    當你人肉奶咀?!佢呢d係心癮黎架,等如啜奶咀、啜手指之嘛~佢咁細個戒唔到都冇法!等佢1歲識性d再戒啦!你咪要辛苦吓囉!

    回覆刪除
  22. 囝囝食野真係好叻叻, 妹妹真係渣到c

    回覆刪除
  23. 8個月大快快樂樂,健健康康

    回覆刪除
  24. lam lam真係大個仔啦 , 見到你記錄佢成長的一點一滴, 睇見麵登你好開心啊

    回覆刪除
  25. 霖霖好叻仔呀,識咁多野

    回覆刪除
  26. 霖霖呢張相好似國家領導人出場咁呀

    好型仔呀....
    喺呢, 佢仲未戒夜奶呀, 我諗應該要同佢戒啦喎, 大個仔啦, 要學下自己訓啦, 我仔依家有時半夜都會喊醒, 但一抱佢一陣, 拍下佢, 佢又可以訓返, 喺有時會扭計D, 要同我哋一齊訓, 但唔會話要食奶囉, 好耐之前, 試過話比水佢, 佢都唔飲, 佢可能只喺想知道有冇人陪佢訓咁掛....

    回覆刪除