2008年3月21日 星期五

又一屆紅酒會

dadi威大假陪伴住我渡過完最難過嘅幾日, 剩番最後兩日, 我地一家又再出動周圍哨喇!!!


星期四係又一屆紅酒會!!! 寫blog呢兩年都已經第3次喇~~~


 (1)第N屆紅酒海鮮大會 (2) 5月15日 - 上半場 - 又一次紅酒會


今次地點係uncle米同叻叻ee新居!!!!!! 仲係仔仔豬第一次有份~~~ 上次係我個肚度!!! 哈哈!!!  



仔仔豬而家最鐘意企係度玩~~~ ^.^



叻叻ee個寶貝 - bearbear~~~~ ^.^好cute好靚仔咖~~~ (b頭頭, i miss u!!!!! )



仔仔對bearbear好有興趣!!!!



bearbear亦都對仔仔好有興趣~~~~ 哈哈~~~



dadi威抱住仔仔同bearbear玩得好開心呢~~~



最close就係咁喇~~~~ ^.^



每次紅酒會都會有好野食~~~ 今次係和牛同帶子同瀨尿蝦!!!



仲有威威同事&靚靚紅酒~~~





仔仔攬住支冰凍紅酒好有興趣喎~~~ 不過大個d先啦~~~ mami就飲左幾啖~~~ 夜晚先再餵milkmilk唔怕啦~~~



然後~~~ 就係四方城喇~~~ mami有份玩!!!



咁仔仔點呀??? 比dadi威揍住玩下腳趾同食下玩具先~~~ 哈哈!!



其實下晝dadi帶左仔來返爺爺嫲嫲度瞓覺覺~~~ 到dadi打麻雀, mami就meditation同瞓下~~~


睇下, bearbear陪住我咖~~~ 仲好似b頭頭咁錫左我個咀好耐~~~ 係咪b頭你叫bearbear錫番我呀???



ps: 發現自己仲有勁多野想上blog呢~~~ 祈福之旅又未寫, 小學同學又未寫........ 嘩..... 寅係要搵日慢慢update番先得~~~ ^.^


9 則留言:


  1. 依張相 霖霖真係好嘆喎!!!哈哈))))

    回覆刪除
  2. 原來卓韻芝係你的小學同學.,....
    我之前睇左佢個BLOG喇
    [版主回覆03/22/2008 22:40:00]你好勁喎~~~ 咁都睇到~~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 好多好野食喎,不過想問下和牛點整黎食的呢???
    [版主回覆03/22/2008 22:39:00]哈~~~生食咖~~~

    回覆刪除
  4. 佢地張床好高喎,有bb就唔可以咁高囉.

    回覆刪除
  5. 你仲好掛住b頭,慢慢放低啦,b頭都想你開心架.

    回覆刪除
  6. 仔仔豬似足 dadi 呢

    回覆刪除
  7. 哈哈...佢食玩具同食腳趾真係好勁呀...嘿嘿

    回覆刪除
  8. bear bear ho cute ar! Mui ah, I was accidentally reading your blog in a translated version!!! really so funny ga! you should try it, hahaha

    回覆刪除
  9. 珏霖係你們一班大人堆中都玩得好開心喎!

    回覆刪除