2008年3月7日 星期五

4個bb好熱鬧!!!

今日又約左mami嘅同學仔去左lunch同埋行街街!!! 4個fulltime mami加4個bb!!! 好熱鬧呢~~~


簡直係反轉左間酒家!!! 哈哈~~~ 鑽石山呢間"新天地"好啱大家帶bb去呢~~~ 有high chair, 地方又闊落!!! 我地4個bb加埋5個同學仔, 一個bb婆婆&一個工人姐姐&兩架bb車都好ok喎~~~ 哈哈~~~



4個bb食到最後都瞓左覺~~~~ 瞓醒左嘅lumlum就同gloria姐姐傾下計!!!



又同audrey bb玩得好開心~~~ ^.^



2個幾月大嘅audrey bb今日係最乖乖嗰個呢~~~ ^.^大個女左好多呀~~ 愈來愈靚女呢~~



食飽飽係商場影下相先~~~ ^.^



之後又去左南蓮園池~~~ 哈哈~~~ 一係唔去, 一係就一個星期去左兩次添~~~~ 哈哈!!!



因為揹珏霖仔揹到好鬼攰, ada ee借左gloria姐姐架好舒服嘅車車比仔仔豬坐呢~~~ thx~~~ ^.^



仲有edwina ee同啱啱滿月嘅"博博豬"!!! 今次見博博豬塊面仔漲左好多呢~~~ bb真係大得好快呢~~~



上次我地無睇魚魚, 今次睇下先~~~哈哈~~~ 仔仔幾專心~~~



d魚魚好大條同好多colours!!! 好勁呀~~~



然後又坐左陣比bb們睇下個瀑布~~~ ^.^ 博博豬去左食奶~~ 所以無份~~~



之後, 兩個小bb就叔左屋企先喇~~~ 我地就上左ada ee屋企~~~



兩個大bb又有得一齊玩喇~~~



gloria姐姐識得"比比"玩具咖~~~ 好叻女呀~~~ 仔仔豬想攞, 佢就會比左佢玩, 再搶番, 再比仔仔玩!!! 哈哈!!! 重複左好多次, 好好笑~~~  佢地d bb真係會自己溝通咖~~~ 而且仔仔豬學gloria姐姐玩玩具學得好快嘅呢!!! 有機會真係比小朋友一齊玩多d好呢~~~



兩個bb又一齊睇左陣dvd~~~ ^.^



仔仔豬又見番呢隻佢好鐘意嘅青蛙喇~~~



自己同佢玩都會笑呢~~~ 哈哈~~~ 傻豬~~~



阿仔仲好努力咁用個patpat move去睇下我地係另一邊做乜~~~ 哈哈~~~ 好耐無見過佢用個patpat行喇!!! 可惜佢無學gloria姐姐爬爬啦~~~



呀~~~ 仲有發現仔仔豬好like係呢張墊換片片呢~~~ 唔知道係咪軟林林銖舒服呢??? 無理由8個月大先買呢種墊咖?? 哈哈~~~ 不過見佢換片換得咁happy都好想買張呢~~~ 哈哈!!



之後我地就返左爺爺嫲嫲度食左第一次魚粥粥, 同埋等dadi威放工一齊dinner&切左個8個月大蛋糕呢!!! 遲d先再update啦!!! tomorrow約左個mami好期待見面嘅blog友呢~~~ 要去瞓喇~~~ nitenite~~~


18 則留言:


  1. 好嘆喎!!成個大少咁!!哈哈^^

    回覆刪除
  2. 請複製這封信,改個簽名,寄俾黃仁龍!
     
    黃仁龍司長:
     
      您好!今日驚聞小西灣有十個青少年把小貓虐待至死:
     
    ( 十青少年涉虐殺貓被捕 (明報) 03月 05日 星期三 05:30PM


    港島小西灣十名13至25歲的男女,涉嫌虐殺一隻貓被捕,部分人由家長保釋。

    警方凌晨接到市民報案,一批青少年在小西灣曉翠苑山邊追打一隻貓,警員其後發展貓屍和兩枝棍,警方在附近拘捕9男1女,大部分有刑事案底,部分是學生。 )
        作為一個愛護動物的市民,我在此強烈要求閣下及閣下所領導的律政署公平公正,嚴懲此十個惡毒青少年,以警效尤,使後來者有所顧忌!
      以往有不少虐待動物案件,主審法官都站在人類立場,為罪犯開脫,未能公正地執法,至使有口難言的動物枉死!祈望這次的審訊,不要再和以前一樣!希望這件案件不必出動愛護動物人士遊行示威!
    一個尊重生命,愛護動物的市民
    黃太 上
    ===============================================================
    各位兄弟姊妹可以的話,send埋比以下議員和報章。
    (多謝Sara的提議)
    黃仁龍電郵地址: sjo@doj.gov.hk
    鄭家富 mosandrew@sinaman.com
    蔡素玉 sychoy@pacific.net.hk
    黃偉賢 zwong@dphk.org
    周梁淑怡 selina@selinachow.com
    李卓人 yanlee@hkctu.org.hk
    余若薇 audrey_eu@hotmail.com
    王國興 khwong@ftulegco.org.hk
    涂謹申 jksto@netvigator.com
    張文光 cmkoffice@hknet.com
    何俊仁 hotsewai@netvigator.com
    蘋果 webmaster@info.atnext.com 東方 news@opg.com.hk 明報   mingpao@mingpao.com 太陽 news@the-sun.com.hk 成 報  dailynews@singpao.com.hk

    回覆刪除
  3. 你就西利喇....lumlum.....我諗住星期日去...我都未去..你又去第2次.....你開始學爬爬未呀??

    回覆刪除
  4. 日日都有街街去~ 仔仔豬好鐘意青蛙仔噃!

    回覆刪除
  5. 唔係呀..個境幾好呀..近我呀...睇完你既 Blog, 我都唸住去呀..多謝介紹...

    回覆刪除
  6. 嘩!好開心的bb聚會呀!
    間酒樓真係幾好喔!多謝介紹!
    帶bb出去有時搵地方真係頭痛呢!

    回覆刪除
  7. audrey BB個樣好似好大個呢! 好可愛。

    回覆刪除
  8. 喱張好搞笑啊, 2個都睇到好集中精神

    回覆刪除
  9. 哦...原來你仔仔又喺唔識爬架, 我仔仔又喺架, 佢只會用手撐住地下, 跟住個PAT PAT就會向左或右移架啦, 咁就去到佢想去的地方, 有時都去得好快下架....

    回覆刪除
  10. 仔仔豬遲少少就唔肯瞓抵換片架,張墊即使舒服換唔到好耐架咋.依家阿仔係企住黎換片架,換到投晒降呀

    回覆刪除
  11. cary都成日出沒荷里活喎~~
    等我下次去有冇咁岩見到你先! 我都成日去架~

    回覆刪除
  12. 嘩!好熱鬧!好開心!

    回覆刪除
  13. 仔仔真係開心啦...媽媽成日帶佢周圍去同其他小朋友仔玩....
    真係好羨慕你呀....可以日日帶住阿仔四圍去...

    回覆刪除
  14. 哎呀...無見一排 大個仔好多丫... 好可愛...

    回覆刪除
  15. Hello 威威 :
    你好嗎? 應該叫威叔叔  幾時生多個呀?最好3年抱倆啦,係咪?    我都想!呀Ann都生咗位千金0706 baby.時間過得很快,珏霖8個月大,cary做咗8個月奶媽,真要致敬  喂唔見cary寫礼物篇?  我話珏霖似媽媽多D,paxson話似爸爸多D.你話呢?  BB咁快有girlfriend,好威威呀.住你哋blog,就好似識咗很久咁,希望BB1歲能見吓面,影吓合照啦! 喂!我買咗手寫板來向你問好,祝你們身體健康&開開心心,see you

    回覆刪除
  16. BB貪新鮮,你真係買咗張墊,佢就會成日要坐起身,唔肯瞓喺度俾你換片,好鬼煩架.

    回覆刪除
  17. 呢個商場我成日都去呢~
    珏霖仔坐喺架車車度幾咁歎!佢同GLORIA姐姐都好專心咁睇電視喎~

    回覆刪除