2008年3月22日 星期六

3月21日 - 下半場 - 公公婆婆home~~~~

之後, 我地一家就上左去公公婆婆屋企喇~~~


公公婆婆又買左野比小珏霖喎~~~ 小吉~~~你睇下!!! 我地又唔覺意有情侶high chair喇~~~ ^.^



仔仔又有mumum食喇~~~ 有瘦肉粥粥~~~ ^.^



雖然張high chair硬少少, 不過仔來都坐得好lum喎~~~~



仲一路食一路比EE同舅父仔影相添~~~ hehe~~~



食完野我地會加少少水水落去餵仔仔飲~~~ 佢而家次次都會放隻手仔落去, 好似洗手咁呢~~~ 污糟貓~~~



仔仔食飽飽又到我地大人食喇~~~~ ^.^



點解又咁好餸呢?? 因為有兩個公公嘅舊同事上左黎一齊食飯呢~~~~



仔仔又可以一齊坐喇~~~ 真好~~~ 佢仲第一次食意粉添呀~~~~



見到舅父仔著緊件黑灰間t shirt!! 我攞左仔仔豬件spare衫出稜黎比佢地睇~~~ 哈哈~~~ 又係咁嘅間咖~~~ 幾啱~~~ 點知連公公都有一件~~~~ 哈哈~~~



所以就有呢張"3代同堂裝"~~~~ ^.^ 



我們一家~~~~ 今年要去影樓影番張新全家幅先~~~



好happy呢~~~ ^.^



"外甥多似舅"~~~ 似唔似呀????



全體相~~~ 少左邊個呀??? 哈哈~~~ 好易答, right??



呢兩個就係公公嘅舊同事喇~~~ 嵐嵐ma, 認唔認得呀??? ^.^



最後仲有生果食~~~ 仔仔又食橙又食萍果呢~~~ (我見佢食過都ok, 所以再食橙都無問題喇~~~)



之後就早d返屋企休息, dadi第二朝要開工喇~~~~ ^.^


17 則留言:

  1. 你地著到真係襯到絕呀^^

    回覆刪除
  2. 我同嵐嵐舅父仔認得有大蝴蝶結衫果個係許姑娘呀~~~幫我問下李sir岩唔岩?hehe~~~~

    回覆刪除
  3. carydaddymummy都好young o下喎!!!!同鈺霖仔著埋個feel都好好喎!!!!!哈哈哈哈

    回覆刪除
  4. "3代同堂裝" very gau siu!!!

    回覆刪除
  5. 仔仔豬真係好口福呀!!!有咁多好野食!!!!

    回覆刪除
  6. 好得意呀..三代同堂衫..真係好攪野呀~

    回覆刪除
  7. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年3月23日 凌晨12:00

    Very nice outfit all together! Wow.... lots of nice food too!

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩!!! 又咁豐富呀, 見到都流口水......你老豆果然勁!!!

    回覆刪除
  9. 咁細個就有love seat啦!

    回覆刪除
  10. 0依。。。張 highchair 好似幾好0甘喎。。遲D話我知好唔好 =)
    btw...你有無換到舊個張 Combi 條安全帶呀﹖要點換? 因為我個女0甘細粒我都覺得好短  =(

    回覆刪除
  11. 三代同堂衫...咁喬既..

    回覆刪除
  12. 你哋一家好溫馨呀, 我好羨慕呀....

    回覆刪除
  13. 三代同堂裝好勁呀!等我地又整番一套先,嘻嘻~~~

    回覆刪除
  14. 公公、舅父同珏霖好襯啊!

    回覆刪除
  15. 又情侶high chair喇~~
    估唔到婆婆咁叻叻識買埋小吉同一款chair喎~~

    回覆刪除
  16. 三代同堂裝、好掂呀!咁都比你襯到!

    回覆刪除