2008年3月13日 星期四

Is that Yoshi???

下一個造型就係~~~



小火龍???



咦~~~ 有d野係後面???



仔仔豬都發現左喇~~~



係mario同luigi呢~~~  原來扮緊yoshi呢~~~


 



有d驚驚咁樣喎~~~


 



mami~~~ 救我呀~~~


 



真係喊喊喇~~~



喊到爬左係度呀~~~~



其實仔仔豬係有d扭眼瞓呢~~~


不過~~~ mami有辦法~~~ 好快就可以lumlum樣咁影多陣!!



哎呀~~~ 個咀仔有無少少穿煲呢???



其實我比左少少餅餅佢食~~~ 哈哈~~~ 未去影嘅mami們記住帶d零食比bb呀~~~



一有野食住即刻開心d, 不過一食完又嗌過~~


 



好啦好啦~~~ 搵另一隻龍仔陪你喇~~~



其實我地約左gloria姐姐一齊影呢~~~



gloria姐姐呵番小珏霖~~~



請個波波你食下喇~~~



不過都唔好味道嘅~~~~ 哎呀~~~ 又喊喇~~~



之後點呀??? 咁就係一隻yoshi bb龍係mami懷抱中瞓左覺, 然後起身就lum番晒囉~~~~ ^.^


(我地自己係休息間影咖)


 


10 則留言:

  1. 仲欠一家三口大合照wor, kiss kiss 照
    [版主回覆03/14/2008 12:52:00]而家諗起都有d後悔無影呢~~~ 唉~~~

    回覆刪除
  2. 我開頭以為dadi威咁把炮...
    d相影到咁pro咁正..
    原來係去studio呢~ 哈哈哈
    好可愛呀!!

    回覆刪除
  3. 簡直係超得意呀....

    回覆刪除
  4. 哦.....原來換左畫咯!!花弗!

    回覆刪除
  5. 呢一輯我決定唔俾小吉睇, 我怕激c佢
    [版主回覆03/14/2008 12:51:00]仲有輯再激c d咖~~~~ 哈哈~~~
    無法啦~~~ 我地平日去嘛~~~
    小吉, 你不如叫mami快d生多個唔好做, 咁你就可以見多d珏霖啦~~~ hehe~~~

    回覆刪除
  6. 咁下次啦埋阿小吉齊齊影婚紗相啦(唔知有無BB婚紗相影的呢???),如果唔係小吉可能會呷醋架!!!!!!!
    [版主回覆03/14/2008 12:49:00]有咖~~~ 不過佢地大個可以會唔鐘意~~~ 哈哈~~~

    回覆刪除
  7. 呢個做型就可愛d,但可惜扭計仔啦!

    回覆刪除

  8. 你係邊位呀?
     
     
     

    回覆刪除
  9. 我諗珏霖仔喊,係因為......
    珏霖: mami, mario 同luigo要搶我個"火龍果"呀!

    回覆刪除