2008年3月4日 星期二

又係好好天, 再去公園-part 2

行下行下~~~~ 仔仔豬肚仔餓喇~~~~ 於是我地又開餐喇~~~



食飽飽就瞓左覺豬lu~~~~



於是我地搵左個有樹蔭嘅地方~~~



仔仔豬就第一次係大自然瞓左個好覺~~~



mami就做左個20分鐘嘅meditation~~~~ ^.^



大家都叉完電, 又再玩過喇~~~



哈哈~~~ 我地玩左一大餐~~~ 先見到個area叫做"長者健體園地"~~~ 都好攰咖~~~~ 但又好好玩!!! 仔仔豬好好奇咁睇住我同dadi威郁黎郁去~~~ hehe~~~ 



之後有個又係用緊canon機嘅uncle同dadi威傾相機~~~ 仲幫我地影左全家幅添~~~ thx~~~



好口乾呀~~~飲下水水先!!!! 仔仔好少揸實個杯杯係咁啜咖~~~ 哈哈~~~



之後, 我地又周圍跳~~~~



周圍玩~~~ 個大大大棋盤好得意呢~~~



就係dadi威玩緊功夫之時~~~~ 有人叫我地!!!!



真係世界真細小~~~~ hehe~~ 原來撞到行行同行行媽行行爸~~~



撞完佢地都差不多喇~~~ 於是我地打算離開個公園喇~~~ 咦~~~ 乜仔仔豬個樣咁"嬲爆爆"呀???



出絕蕉先~~~hehe~~~ mami錫錫錫~~~~



得左~~~~ 笑番晒~~~~



之後我地行左去美孚~~~ 仲買左隻puppet鴨鴨連布書仔添~~~



dadi威話記得我細個有幅相係呢個水池影喎~~~ 我唔記得嘅?? 爸b, 有無呀????



我地嘅開心公園遊完左喇~~~ ^.^而家呢d天氣去公園真係好舒服呢~~~ 唔太熱!! 唔太凍!! 大家有時間都帶bb去行下啦~~~  


1 則留言: