2008年3月3日 星期一

好好天, 行公園!!

今日好好天, 我同仔仔豬去左鑽石山搵ada ee同glora姐姐, 一齊行下公園曬下下午嘅太陽!!!


仲同uncle tony & uncle stephen一齊lunch添!!! 多謝你地又請左我一餐lunch呀~~~ 下次到我喇~~~ ^.^ 



gloria姐姐有車車坐, 仔仔豬就坐餐廳張high chair!!!



我地而家次次都會帶定kayan ee送比仔仔條學行狗仔帶, 可以cool係街d high chair做安全帶呢~~~ 好安全!!! goodgoodgood!!! 哎呀~~~ 影到你兩個拖手仔添~~~ 因住又比小吉扭耳仔呀~~~ 哈哈~~~



一人一塊餅餅~~~ yummy~~~ gloria仲食左一條"銀絲圈"添呀~~~ 好犀利呀~~~ 同mami一樣食極都唔肥!! 勁!!!



之後, 經過冒險樂園, 兩個bb仲免費玩左一陣~~~ 哈哈~~~



哈哈~~~兩個都戴住stitch口水肩呢~~~



仔仔豬都好想學gloria姐姐企係度玩呢~~~ 乖乖~~~ 大個d就得咖喇~~~



跟住就去今日嘅目的地喇~~~



就係"南蓮園池"喇~~~~



好大好靜好舒服呢~~~



好多綠色植物~~~



又有小橋流水~~~



仲有個瀑布添呢~~~



我地坐左係瀑布旁邊~~~ 因為兩個bb都好鐘意睇水水呢~~~



4點嘅陽光都仲好好~~~ 睇下~~~ 幾好天~~~~ 希望開始暖番, 唔好再凍啦~~~ ^.^



之後發現左竟然有間育嬰室~~~ goodgoodgood~~~



行完公園又返左商場~~~ gloria zzzZZZZZZZ~~~



仔仔豬又zzzzZZZZZZ~~~~



我地兩個MAMI就係商場坐下傾下計喇~~~~



真係好開心, 同你地幾個舊同學仔聯絡番呢~~~ 大家都係FULLTIME MAMA, 可以一齊揍仔, 一齊HEA下玩下行下~~~ 太好喇~~~~~


17 則留言:

  1. 霖霖去拍拖仔呀!仲戴情侶口水肩喎!!^^

    回覆刪除
  2. 一腳踏兩船??? 哈哈~

    回覆刪除
  3. 原來條狗仔帶都可以咁用都幾好wor....,唔怕仔仔豬跌親!

    回覆刪除
  4. 呢個禮拜實在太難得咁好天, 出去曬吓真係唔錯

    回覆刪除
  5. 珏霖仔你都幾多女朋友仔喎

    回覆刪除
  6. 曬太陽好呀~ 仔仔豬又有街街去.

    回覆刪除
  7. 好開心呀! 大家又係同學仔,又係fulltime ma ma,可以成日約出嚟真係好。

    回覆刪除
  8. 珏霖仔d眼睫毛好長呀! cary!我有一直睇你個blog架, 睇住珏霖仔大架! 真係愈大愈攪靚仔喎!

    回覆刪除
  9. 原來南蓮園池有育嬰室架???實在太好啦,我上次去果陣時都見唔到添!!!!

    回覆刪除
  10. 我成日都去呢樹架~ 好近我屋企架~ 十分鐘路就到!
    空氣好景又靚!!

    回覆刪除
  11. 好天真係好想周圍去吓架!我都未帶過卓蔚去藍蓮園池呢!其實你地住邊區?下次約埋一齊去玩丫!

    回覆刪除
  12. ho lum gum bor! HA! PigPig's eyelashes are so long leh! So haphap to see you hae with a good friend!

    回覆刪除
  13. 哇..原來有育嬰室架?得閒帶小瑜去行下先~

    回覆刪除
  14.                      
    好想我知知快D大個,可以帶佢去公園玩!

    回覆刪除
  15. 係呀...曬多d太陽, 感冒都少d架~~~

    回覆刪除
  16. 洗日流口水,所以帶口水肩????

    回覆刪除
  17. 臭B都去過南蓮苑池架!不過係係媽媽個肚果陣,嘻嘻~ 

    回覆刪除