2008年3月30日 星期日

2008.3.25 小彩鈴到訪

3月25日, 小彩鈴到訪呀~~~ ^.^



仲有華ee添呀~~~



彩鈴daddy mami仲有禮物送比仔仔豬呀~~~ 又係mami至鐘意嘅combi呢~~~ ^.^



阿仔即刻用個口黎試玩喇~~~ 哈哈~~~ (我地clean左咖喇!!! )



小彩鈴係大碼bb呢~~~ 好誇張呀~~~ 勁呀~~~ 都唔明白佢個mami - auntie芝芝咁瘦點會生到咁大個b!!! 哈哈!!!



瞓張同你屋企一樣嘅high chair, 係咪好習慣呢~~~ ^.^



小珏霖又一見到bb就飛撲埋去喇~~~ 要斯文d咖~~~ 仔~~~



哎呀~~~ 抆衫添呀~~~ =p



我地張high chair好耐無瞓低過喇~~~ 大bb珏霖仔又瞓下先~~~



上次去唔記得帶條裙仔比佢, 而家試著好細條喇~~~ sorry呀~~~



都叫做著下影下相先啦~~~ 哈哈~~~ cool左個雙下巴出黎添~~



仔仔豬又去玩人地腳仔喇~~~



彩鈴又幾enjoy喎~~~ 開心笑添喎~~~ ^.^



最後, 又放兩個bb一齊瞓低影下相先~~~ 好似上次見面咁嘛: 一日探兩個BB!!!



點知.... 兩個都好唔like添....... 失敗失敗..... bb們真係大得好快呀~~~ 要多d見面喇!!! 芝芝~~~ ^.^



19 則留言:

  1. 霖霖大個左喇!!訓唔落張床LU!!

    回覆刪除
  2. 你個blog有冇婚紗相架?
    我有個病架其實...

     
    好鍾意睇人地d婚紗相架..........
    [版主回覆03/31/2008 01:02:00]Wedding Monchhichi @ 迪欣湖 (Feb 2007 !!!! 哈哈~~~
    滿足唔到仲有~~~ :  3 pairs Wedding photos  !!!
    其實我地影左3次結婚相呢!! blog相簿嘅 - 我們的結婚相!! 有第3次嗰d!!!
    之前兩次好似無出blog~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 嘩。。。你個朋友仔又係叫鈴鈴。。。點解大個女0甘多0甘0既?? Audrey 要檢討一下佢食奶奶0既唔認真啦。。

    回覆刪除
  4. 小彩鈴真係好大隻呀! 但真係好可愛呢!

    回覆刪除
  5. hi~~~你好呀,睇咗你個blog都有一段時間囉,不過今次係第一次留言呢!我都係一個07媽咪嚟架,我bb依家有4個半月大,係一位小公主呢~~~見到你同珏霖仔影啲相好靚呀,想問吓你用緊邊隻牌子既相機&型號??我依家用緊嗰隻成日都影到朦查查咁,好唔清楚架!仲想問吓你有咩辦法令珏霖仔成日都咁開心,成日都笑既?我個小公主好cool 呀,唔係好鍾意笑架呢 !
     
    [版主回覆03/31/2008 23:44:00]我地買左部canon 400d kit set連17-85mm鏡頭!!! ^.^ 你都快d買部同bb影多d靚相啦~~
    同bb笑多d玩多d佢就會成日笑咖喇 ~~~ 加油呀~~~

    回覆刪除
  6. 哈哈....霖霖b係唔係怕羞呀???嘿嘿

    回覆刪除
  7. 珏霖仔見到bb個樣好得意, 好想同佢地玩甘啊~~~
    今日係我第一日做full time mami呀~~~
    [版主回覆03/31/2008 23:48:00]恭喜恭喜~~~ 約我啦~~~ ^.^

    回覆刪除
  8. 好少有霖霖有女仔埋身都會唔鐘意~~ haha......

    回覆刪除
  9. Lovely 珏霖 真係好叻仔 ^^^

    回覆刪除
  10. 小彩鈴好得意呀.
    好鍾意見到 B B 對 b b .
     

    回覆刪除
  11. 嘩真係超大碼b bor. 幾大及幾磅呀.

    回覆刪除
  12. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年3月30日 晚上10:54

    Very cute to see babies and kids being together, how they react to each other.

    回覆刪除
  13. 彩鈴好得意呀,  霖霖仲曉得呵下佢tim

    回覆刪除
  14. 鈴鈴好cute呀, 霖霖仲曉得呵佢tim

    回覆刪除
  15. 彩鈴好 CUTE 呀~~~

    回覆刪除
  16. 彩鈴 is such a cute pumpkin! MUAH! Kok Lum so sociable leh~! very lumlum to see!

    回覆刪除
  17. 日日睇,終於等到你post番我地d相上blog啦!多謝咁多位blog友讚彩鈴得意同大隻,其實佢而家有三個半月,出世時有3.4kg,即係7磅8(我都覺得自己好犀利,竟然生得出)我諗呢隻傻豬而家都有6kg多d啦!每次抱住佢都覺得攬住包米(但好enjoy喎)
    Cary媽,我之後會勤力D帶阿女過黎架啦!因為我仲有好多野要你教呀!呵呵!

    回覆刪除
  18. 嘩~~~小bb好好好肉地呀,勁!!!!!!!!!!

    回覆刪除