2008年2月29日 星期五

諗計仔比仔仔試飲奶粉

仔仔豬一見到個奶樽就喊喇~~~ 而佢又已經識用飲管杯, 我地試過比萍果雪梨湯同竹庶水佢用杯飲, 佢可以一口氣飲到幾安!!! 咁即係好味道佢鐘意就ok啦~~~


於是, 我地試下用飲管杯開左d奶奶比佢!!! 而佢見到我地食野飲野會好想一齊食同飲, 所以, 呢餐最後一set"森永"奶奶(軒吽ma比左3餐我地試, 之前兩次都失敗左喇!), 我地冲好左帶埋仔仔落去食lunch時比佢試!!!


dadi威揹住, 係餐廳開始試喇~~~



啜左一啖~~~~ 嗒下先~~~



再啜多一啖~~~



唔多願吞咁喎~~~~ 漏左落下巴~~~



再比佢, 佢只係咬下支飲管~~~



之後再比佢, 就咁嘅衰樣喇~~~



都係玩玩具好過~~~ >.<~~~



就係咁, 又waste左4安"森永"喇~~~  


其實, 係咪可以唔迫佢飲奶粉, 照飲人奶同食粥仔糊仔就ok呢???


咁6個月大後, 人奶會唔會唔夠營養比佢呢???


係咁食夜奶係咪唔夠飽呢???  


好多呢d疑問, 有時人地問我我都唔知道??


結果就上網search啦~~~ 搵到呢個"寶貝花園"!!!! 安樂晒~~~~~ ^.^


原來好多人奶bb都係夜奶好密~~~ 個個都性格唔同, 有唔同needs!!! 係呢篇度: 見到多數夜奶奶媽都好習慣好輕鬆咁面對, 哈哈!!! 好佩服呢~~~ 仲有呢篇^.^


而且好多人都餵到佢地bb好大個都仲餵緊!!


呢個講得好似好啱聽呢 :


一歲後母奶是副食,以正常大人的食物為主
一歲半開始可以進行階段性斷奶,以溝通為主
兩歲的寶寶其實白天不需要喝奶了  


d人多數主張等bb自動斷奶, 唔由mami特登戒奶!!! 等我再搵下多d資料再share啦~~~


唔該有無blog友奶媽有經驗分享呀??? 恩恩b媽都好似仲餵緊??? 其實bb大個d之後係可以點嘅呢?? 


17 則留言:

  1. 叻仔 識用飲管杯黎飲^^嘻!!

    回覆刪除
  2. 加油呀........要相信自己呀!母乳係最好架,唔好俾啲廣告誤導呀!
    仔仔豬唔飲奶粉係因為佢好識食,唔食罐頭要食新鮮奶,嘻嘻.......

    回覆刪除
  3. 加油呀, 我個朋友佢話比我知佢bb 食人奶食到3歲呀,
    番左學先開始自己斷奶呀, 所以你都唔好擔心啦,
    識用飲管好叻呀, 我都開始比邱公子try 啦!

    回覆刪除
  4. 咁快識用飲管.....叻豬

    回覆刪除
  5. 恩ma已成功介了人奶啦. 不過, 她真係好有恆心做奶ma, 十分佩服她.
    for details --->http://hk.myblog.yahoo.com/Lauren-BB/index?l=f&id=49

    回覆刪除
  6. 人奶咁難介...有d驚天..

    回覆刪除
  7. 人奶當然可以餵到bb兩三歲啦! 我都有少少奇怪點解你會無啦啦俾佢試奶粉...如果你唔介意/唔使返工,仔仔豬又繼續肯飲,你絕對可以一直咁餵落去,唔怕人奶無營養!人奶先係最有營養呀!
     
    你可以餵到宜家真係好勁啦,我自己基本上餵到曦曦六個月已經好ready 同佢戒,因為我頂唔順佢每隔三四個鐘就要搵我一次 (我係衰d,想要free d),好影響我地一家三口o既活動,同埋覺得餵左六個月對佢黎講都已經好好!好彩曦曦一路都有食開少少奶粉,所以佢好容易就習慣左奶粉的味道!戒左人奶後,阿b 都算戒埋夜奶,夜晚好訓左,有時可以一覺訓天光!
     
    不過你辛苦d 囉一直餵落去...慢慢仔仔豬會愈食愈少人奶 (餐數),同埋有朋友同我講過,醫生同佢講bb 最早18 個月可以戒奶架啦!
     

    回覆刪除
  8. 紐西蘭啲健康院就教我們「The healthiest children in the world are those who breastfeed successfully for about 6 months with no other foods or drinks, and who continue to nurse well into toddlerhood or beyond. 」、「If formula is used, the older the baby is when it is introduced, the better he will be able to handle it and the less it will interfere with longterm health. 」又話唔駛特別同BB介人奶咖。

    回覆刪除
  9. 你係全職媽咪,斷唔斷奶其實係睇個B仲食唔食啫!我覺得仔仔豬係食開媽媽milk、又食得好!仲有食糊仔,唔駛咁急轉奶粉住~

    回覆刪除
  10. 新入荷日本狗狗衫, 童裝及時裝 剛開張, 會繼續更新。 歡迎入內參觀 : http://hk.myblog.yahoo.com/dogclothlife

    回覆刪除
  11. 你唔介意,其實又真係可以繼續餵喎,對仔仔豬好,又慳$.我就產量急跌,所以要搵奶粉幫補.

    回覆刪除
  12. 你點教佢用飲管杯嫁?

    回覆刪除
  13. 既然仔仔唔肯飲奶粉, 妳又餵到既, 緊係繼續餵人奶好啦

    回覆刪除
  14. 係啦...你做奶媽做得咁成功, 點解要bb食奶粉呢~~~
    唔好放棄啦~~~支持你做全人奶奶媽呀!!!

    回覆刪除
  15. 我相信如果可以的話小朋友應該食人奶好d嘅,起碼成份天然嘛! 唯有辛苦你多一陣啦!

    回覆刪除
  16. 我都喺餵人奶的, 仔仔依家歲半啦, 但都仲食緊, 不過只喺臨訓前個餐, 因為我已唔夠奶泵出來比佢日頭食, 所以日頭下午茶個餐已喺食奶粉啦....

    回覆刪除
  17. cary, 我係恩b2歲生日前幫恩b戒了。可以睇下我既 母乳路 就清楚了。
    首先妳真係要想想自己既立場, 點解唔想再餵人奶呀!!!!

    回覆刪除