2008年2月17日 星期日

開心新春迪士尼VIP之旅-part2

哈哈~~~ 年廿九有人扮poohpooh係disneyland出現~~~ ^.^



其實係我同仔仔豬~~~ 因為其實嗰日都好凍, 朝早仲有雨添呀~~~ 好彩我地去到之後無落雨!!! 不過就仍然好寒好凍喇!!! 所以仔仔豬著左太空人衫仲要再用大poohpooh被包住!!! 而且都係揹住佢暖d, 所以好少放佢落車車呢!!



繼續講番我地嘅行程先: 行完米奇大屋我地就出左去樂園中間睇新年特別搵左d藝人design嘅8隻mickey!!!!


我地影左3隻~~~ 成隻pink嗰隻係林海峰design嘅呢~~~



dadi威仲突然唔見左一陣~~~ 原來去左買爆谷!!! 成日以為係迪士尼買野食好貴, 不過一大班人食呢大筒popcorn又好抵喎!!!! $45咋~~~ 仲好好味添呀!!! 哎呀~~~可惜食完無留番個條帶~~~而家睇番相,  好似好靚咁呢~~~



下一站, 我地去左玩space mountain!!!! 之前去兩次都大緊肚無得玩呢~~~~ 好開心!!! 而呢個機動遊戲係小朋友唔玩得嘅~~~ 不過, 哈哈~~~ 我地係VIP嘛!!! 所以可以唔洗排隊同埋帶埋仔仔豬入去等我地玩呢!!! 唔知道仍 係咪最細個入左去SPACE MOUNTAIN入面嘅BB呢???



我地坐定定扮驚自拍呢~~~ 其實DADI威真係好驚咖呢, 咪睇佢大大隻, 哈哈!!!!! 之後仲話想嘔添呀佢~~~~



唔知道係咪Space mountain入面黑麻麻, 所以仔仔豬好快就瞓左喇!!! 我地玩完出黎就放左佢落去車車瞓左陣!!! 就係全日唯一係車車嘅一陣喇~~~



爺爺推住隻瞓左嘅豬仔, 我地又去玩第二樣喇~~~ 就係buzz lightyear喇~~~ 之前去嗰時見好多人排隊, 懶得排!!! 今次唔洗排隊就乜都玩啦~~~ 我有lv 4呢~~~ 都幾好玩咖!!! ^.^



下一站係馳車天地!!! 如果要排隊就要等45分鐘咖喇~~~ 我地行左另一條通道入~~~ hehe~~~



我地霸左4架車!!! 仲以為唔多好玩添, 不過我亂咁轉彎好興奮呢~~ 哈哈!!! 如果可以玩耐d就好喇~~~ 好似好快就玩完咁呢!!!



而家呢排仲有個新春show, disney人物個個勁歌熱舞呢!!!  好似係5:30pm!!! open area嘅!!! 好多人圍觀呀!!!



不過個喇叭好大聲, 我地怕嚇親小珏霖, 所以都係睇左一陣咋!!



就繼續行下, 影下相喇~~~



仔仔豬起左身, 不如搵d可以同佢一齊玩嘅野啦!!!! 就係poohpooh嘅honey pot喇~~~ 爺爺抱住佢一齊坐呢~~~ 佢周圍望一d都唔驚呢!!! ^.^



經過好多嘅小賣部, 見到好多mami至鐘意嘅stitch呢!!! 當然要同仔仔豬扮下野影相啦!!! 哈哈~~~ 好cute呀~~~



我地仲去睇左個4d show!!! hehe~~~ 好正呀~~~ 不過仔仔就無得戴個3d眼鏡, 我陪佢一齊睇到眼花花, 哈哈~~~


玩左咁多野, 都差不多天黑晒喇!!!


我地又去左玩小飛象!!! 仔仔豬都玩得呀~~~!!! ^.^ 咁鬼高佢都唔驚咖喎!!!仲好hap添!!!



最後一個節目, 就係坐adventure land隻船喇!!! 黑麻麻睇唔到我地3個個樣咁得戚係因為我地指住後面條好長嘅人龍呢!!! 哈哈!!! 我地有得上左船自, 然後先到佢地呢!!  仲同埋rachel姐姐&ivan哥哥一齊玩添呀~~~



坐完船仔, 已經7pm喇~~~ 我地4至7嘅VIP時段就係咁, 好開心咁結束左喇!!!


多謝靚靚rachel姐姐&好好笑容嘅ivan哥哥呢~~~ 有你地陪住我地, 先可以3個hour玩左咁多野咋!!! 而且仲咁好招待添呀~~~ thanks thanks!!! 希望我地有機會再見啦~~~ (即係有得再玩過or不如我apply埋做你地同事啦~~~ 哈哈!!! 咁開心帶人玩嘅工我都幾有興趣呢~~~ ^.^) 



仲要好多謝rachel姐姐&ivan哥哥幫我地去restaurant講左聲, 等我地唔洗企係餐廳出面等位!!! book到7:45pm食!!! 然後可以去餵多仔仔豬一餐mama milk先!!! ^.^


呢張迪士尼餐廳嘅high chair就係仔仔豬去餐廳坐嘅第一張high chair喇!!! 有安全帶好安全咖!!!



食食下飯放煙花, 我同dadi威威仲有得出去拍下拖睇煙花添!!!


 



臨走嘅大合照!!! ^.^大家都好開心好盡興呢~~~ 再一次多謝迪士尼!!!!! !!!



寫blog真係好喇~~~ 又識到好多blog友你地!!! 又有得去玩!!! 哈哈~~~~~


沒有留言:

張貼留言