2008年2月13日 星期三

年初五 - 行街&係屋企玩^^

dadi威威要返工, 我同仔仔豬就同ada ee & tony uncle +埋gloria姐姐去行街街!!!



tony uncle仲幫我手抱仔仔~~~ 哈哈~~~



仲有ada ee個朋友仔~~~ wendy ee!!! ^.^



行完街街我地就返屋企等dadi放工!!!



仔仔豬有新野玩呀~~~ 佢今期鐘意玩"紙"!!! 哈哈~~~ 哎呀~~ 見到張新年disney單張諗起要快d寫年廿九超開心disney之旅添呀~~~ 好多相要整好先得呢~~~



同埋幾倨月前軒媽送比仔仔嘅面包超人玩具!!! ^.^



再同mami玩自拍!!!







哈哈~~~ 個傻豬同mami自拍得多, 識乖乖望鏡頭喇~~~ ^.^


8 則留言:

  1. 好叻仔呀!!鏡頭去邊就望邊^^

    回覆刪除
  2. 遲下珏霖會唔會識玩銀紙呢?
    我出咗Blog la...但原來我好少相咋...你有相就send返俾我丫.....唔該哂~
    等天氣無咁凍, 我同小瑜出巡去你度玩.
     

    回覆刪除
  3. 珏霖大個仔左好多,坐得好好wow

    回覆刪除
  4. 珏霖真係知道你影緊相, 望鏡頭望得好入神啊 ~~~ 佢玩紙時, 真係好肉緊呀~~~

    回覆刪除
  5. 好得意個個小朋友都鐘意搣紙玩,珏霖連麵包超人都唔放過照咬,唔知麵包超人係咪好味D呢?

    回覆刪除
  6. 嘩。。又見 Gloria 姐姐呀﹖好開心呀。。。囡囡快D大D我都可以一齊出0黎啦﹗﹗
    [版主回覆02/14/2008 15:23:00]yeah~~~佢地黎我屋企附近行街街呀~~~ ^.^

    回覆刪除
  7. 霖霖件冷衫好靚喎,係咪媽咪織架?
    [版主回覆02/14/2008 15:23:00]當然唔係啦~~~ 哈哈~~~ 你mami嫲嫲織咖~~~

    回覆刪除
  8. 珏霖仔對鏡頭好敏銳喎!

    回覆刪除