2008年2月11日 星期一

年初四 - 同mami朋友仔拜年^^

年初四, 我地又出發去左拜年喇~~~ 仔仔今次嘅造型係: 史迪b!!! 哈哈~~~



多謝uncle chris接我地!!!



alva ee仲送左新年禮物比仔仔豬添呀~~~ thanks you晒!!!! 又有利是又有禮物!!! 哈哈~~~



今日除左拜年之外, 主要係去探呢個小主角呢~~~ ^.^



恭喜晒edwina ee同uncle chris!! 博博b係2月4日出左世喇!



我地SFCC Mama club又多個bb喇~~~ ^.^



多左個靚仔bb~~~ d輪廓咁細個就已經咁靚呢!!! 諗番小珏霖初生嗰時幾大個鼻, 幾醜怪呀!!! 哈哈~~~ 



audrey都大個女左好多呢~~~ 兩個bb都好得意好靚呢~~~ 又多一pair bb喇~~~ hehe~~~



一拍埋就好覺得仔仔豬真係大個仔喇~~~



仔來豬又係對d小bb好有興趣呢~~~ 呢張好正呀~~~ 哈哈!!!



edwina ee開左個play mat比仔仔同gloria玩~~~



張play mat太多野玩喇~~~ 仔仔豬好忙呢~~~  



 gloria姐姐識行喇~~ 可以玩yoga ballball!! ^.^



mami就嘆按摩椅~~~ 好舒服呀~~~~ ^^



dinner time!!! 一人抱一個!!! 哈哈~~~!! 做左dadi mami之後, 好似無乜安樂飯食到咁呢~~~ 成日都要輪住食, 單手食咁~~~



仔仔豬今次第一次成功咁連環啜水水喇~~~ 飲左成小半杯水呢!! mami好開心呀~~~ (ada ee話可能佢地人奶bb習慣要啜得好大力先飲到奶奶, 所以易d學用飲管呢~~~ 各位mami都可以比bb試下咖!! 最多飲唔到or飲得大啖"濁"到!! ^.^ )



嘩~~~ audrey好lum uncle chris喎~~~~ 唔知道audrey daddy呷唔呷醋呢~~~ 哈哈~~~ 希望下次可以齊晒4 pair + 4b啦~~ ^^



最後, 仲可以睇番晒d靚相添呀~~~ uncle chris, 你好勁呀!!! dadi威都玩uncle chris d 鏡頭玩得好lum呢~~~ ^.^!! 見唔見到我係部tv入面呀!!! 哈哈~~~



我地一家都好開心呀~~ 希望無令到edwina ee太攰啦~~~ 下次再玩過喇~~~~ 你地屋企係我地班bb嘅兒童王國呀~~~ 哈哈!!


17 則留言:

  1. 霖霖 你好熱情喎!傾到捉住女朋友仔個衫~嘻~ 間屋真係好大好靚!!

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年2月11日 上午9:42

    Very nice house they have got! And yes, it's handy to teach them using straws! Very cute of him being so interested in other babies...

    回覆刪除
  3. cary ar `, 我記得你之前試過因乳腺發炎而發燒,我衣家都係阿,我想請問你,你當時有無按個胸架?食左抗生素,幾耐個胸先唔痛?食僅藥可唔可以餵人奶架?我已經痛左兩日啦,食完藥退左燒,但個胸(乳頭下面)還好痛...醫生話一般來講食完藥第三日就會唔痛,如果再痛就要去醫院做手術...我好驚阿,麻煩你盡快回覆我阿,唔該曬你!! p.s.最緊要係想知究竟可唔可以按摩個胸?另外醫生教你點做?thx, waiting for your reply...

    回覆刪除
  4. 間屋好大好靚呀! 真係好適合作兒童王國呢!

    回覆刪除
  5. 好開心既gathering呀, 仔仔豬對bb好好奇呀, 你快d再添個俾佢玩啦...ha..ha..

    回覆刪除
  6.  

    I like this one too!!! hee hee... and I downloaded that onto my phone and use that as wallpaper =P
    When'll be our next gathering leh?? Maybe we should visit Yumi next time.... hee hee

    回覆刪除
  7. 仔仔豬就好啦,肯飲水....我仔雖然宜家識用飲管,但問題係佢唔鍾意飲水...好心情都會飲少少,唔好心情一d 都唔肯飲架

    回覆刪除
  8. 原來一拼埋d小bb到, 我地既bb都變左大bb
    珏霖仔成日對d女仔bb好熱情, 小心小吉下次唔睬你呀~~

    回覆刪除
  9. 間屋咁大真係一個好好既 gathering 好地方呀

    回覆刪除
  10.     嘩...間屋好大好靚呀...

    回覆刪除
  11. 仔仔豬坐得好穩好叨, 我個仔唔知係咪著得太多衫, 都而得都係麻麻地咋!!!

    回覆刪除
  12. 史迪囝囝豬好 cute 呀~~~

    回覆刪除
  13. 間屋好大好靚喎,真係生多幾個都得呀.

    回覆刪除
  14. Hi Cary,
    記唔記得我呀?
    我係Winnie Leung呀, 見到你地個個做左媽咪, 好"鄧"你地開心呀?
    可唔可以等埋我, 加入SFCC媽咪團呀? (最快09年啦!!!)
    MSN: wing_0724@hotmail.com
    可以keep contact嗎?

    回覆刪除
  15. 喂, cary, 好鐘意呢張呀 ~~笑 c 我喇 ~~~

     

    回覆刪除