2008年2月16日 星期六

開心新春迪士尼VIP之旅-part1

寫番我地一家人年廿九好開心嘅新春迪士尼VIP之旅先~~~


點解做左VIP呢??? 咪要多謝YAHOO BLOG囉!!! 某一日突然有DISNEY嘅公關留言, 話可以請我地一家人免費去迪士尼玩!!! 我仲以為有人玩野添~~~ 哈哈~~~


點知聯絡完先知道, 係真嘅呢~~~~ 哈哈!! 真係好開心呢~~~ 多謝晒DISNEY!!!


我地有4張free tickets, 於是就同埋爺爺嫲嫲4個一齊去喇!! 仔仔豬第一次迪士尼之旅開始喇~~~ 幾醒目呀!!! 搭車去時瞓定一覺先!! 哈哈!!



再一次搭迪士尼列車!!! 仍然係好興奮咁影左好多相!!!



嗰日天氣已經開始好凍喇~~~ 仔仔豬就一隻糭咁出發!!!



而大姨婆, 舅公舅婆同表姑姐s表叔有全年ticket!!! 所以約埋一齊玩高興下~~~ 佢地仲一次過買4張全年ticket, 送左一晚酒店呢!!! 好抵咖~~~ 等仔仔豬大個d我地都可以考慮下~~ ^.^



未入去迪士尼就已經係個噴水池度影左好多靚相喇!!!



我地仲玩跳跳跳添呀~~~ 哈哈~~~



等公關姐姐帶我地入去~~~ 我地就正式3pm開始入去玩喇!!!




第一站: 搭火車遊disneyland一個圈!! ^.^



第二站: 霸個靚位等睇3:30嘅parade!!!  



原本仲以為小珏霖唔識欣賞, 點知.....



由爺爺抱住嘅佢睇到眼都唔眨呢~~ 仲跟住d music哼歌仔!!! 同平時哄自己瞓嗰首唔同嘅歌仔!!! 哈哈!!!



睇完同仔仔豬入左育嬰室食mama milk先~~~ 個育嬰室好得呀!!! 係餐廳後面!!! 好大好靚咖~~~ mami好鐘意dumbo同mami嗰幅畫!! 餵mama milk可以有一格房仔, 有搖搖椅兩張!!! 而出面仲有high chair可以比人餵固體食物!!! goodgoodgood!!!



跟住4pm開始, 我地就開始跟住rachel姐姐同ivan哥哥做VIP喇!!! 首先去左新年特別開放嘅"米奇大屋"!!! hehe~~~好多人排隊等入去參觀呢!!! 我地就唔洗排喇~~~ yeah!!!



每人仲有張願望紙寫完放入米奇個信箱!!! ^.^我當然係希望一家人都開開心心健健康康日日都咁lumlum啦~~~



一入去見到pluto個全盒!!! 好多mummum呀!! 送比b頭實好開心啦~~~



入去米奇屋企個廚房放左仔仔落佢個洗手盆添呀~~~ 哈哈!!!



米奇個全盒~~~ 哈哈~~~ 仔仔一手就想攞野食喇!!!



仔仔仲坐住mickey嘅年糕, 玩佢個keyboard(好特別咖!!! 有機會你都睇下佢個keyboard啦~~~ 哈哈!!! )同埋著左mickey對鞋!!



一家人一齊玩真係好lumlum呢~~~ ^.^



咁就20張相喇~~~ 一篇blog廿張!!! 我執相都執左好耐呢!!! tomorrow再寫part 2啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言