2008年2月13日 星期三

年初六 - 0707 bb新年小聚^^

年初六, dadi威返中, 我地兩母子又搵節目喇~~~ 哈哈~~~


今次我地去左小瑜屋企~~~ 仲見到tama仔同佢mami&工人姐姐!!!


又一個"嬲"字組合呢~~~~ ^.^



仔仔豬望住個靚女好lumlum樣喎~~~ 邊個??? 哈哈~~~ TAMAMA!!! TAMA仔個MAMA!!! ^.^



3個BB一齊玩~~~ 首先係玩利是~~~ 然後又玩ABC巴士!!! 小吉, 我無痴埋小瑜度呀~~~ 佢同TAMA仔一齊, 我自己玩巴士咋!!! 哈哈~~~~ 



TAMAMA, 我部機呢張係我個仔無望鏡頭呢~~~ ^.^



小瑜蝦珏霖呀~~~~ 有相為證呀~~~~



TAMA仔係咪想呵番珏霖, 所以請佢食手指呢???



之後, TAMA仔又趕住走番屋企食奶奶!!! 咁遠去到咁快又走!!! 下次唔好喇~~~


我地就一齊切左個靚靚蛋糕先喇~~~ (哎呀!! 仔仔豬玩電線)



原來係小瑜MAMI比左把刀小珏霖, 於是仔仔豬又大事破壞個蛋糕喇!!! (你個NIKE出賣左你呀!! 哈哈~~~ ~~~)



交換BB抱~~~ MAMI無份添~~~ 掛住影相~~~ ^.^



之後, TAMA就走左先喇, 就得番呢兩個傻B繼續玩喇~~~



小瑜好乖乖咖, 瞓好多覺咖! 佢去左瞓晏覺! 之後又剩番仔仔豬一個玩喇!



小瑜MAMI見佢咁悶, 仲醒左塊米餅佢食添~~~ 第一次食入口就溶嘅米餅, 仔仔豬好lumlum呢~~~



小瑜mami見我話仔仔豬又唔肯食奶樽, 又唔肯食奶咀, 夜晚成日要食奶媽, 所以醒左個奶咀比仔仔試~~~ 不過佢當牙膠咁咬only!! 哈哈~~~



之後, 仔仔都小睡左一陣喇~~~



到兩個bb都醒左之後, 又多一個0707 mama出現左喇~~~ 就係軒吽ma喇~~~ 哈哈~~~ 不過得佢一個!!! 兩個寶貝都無黎到!!!



今次交換bb影相有我份喇~~~ ^.^ 



小瑜daddi都返左黎, 不過我懶得打格仔~~~ d相無佢份~~~ 哈哈~~ 大家一齊傾計同食左california pizza!!! 好開心同好好味呀~~~


****************


食飽飽之後, 殺左上去軒吽ma屋企探埋佢兩個寶貝喇~~~ ^.^


咦~~~ 你做乜咁主動呀?? 妹妹??? hehe~~~



保護妹妹嘅乖哥哥~~



妹妹對眼仔真係好靚呢~~~



影完相, 騫佑daddy仲車左我地去搭車呢~~~ 唔該晒呀!!!



騫佑ma仲比左d森永奶粉仔仔豬試下, 話最似mama milk呢!!! 希望仔仔豬會ok啦~~~


ps: 要讚下小瑜爸爸先得, 見佢放工返黎就照顧小瑜, 仲自己同佢冲涼等小瑜ma同我地傾計添!!! 真係一個好daddy好老公呀!!!


小瑜ma, 唔好身在福中不知福呀~~~ 老公又好, 小瑜又咁乖乖!! 咁瞓得(每晚10-11pm自己瞓到9am)食得(餐餐7-9安)~~~


仲係度呻~~~ 我呢d一晚醒幾次嘅奶媽真係好羨慕呢~~~


14 則留言:

  1. cary 祝你同威威dadi有個愉快既情人節!!!^^

    回覆刪除
  2. 哈哈....都話bb唔讚得, 尋日讚一讚, 今日又扭到七彩啦...(下午食完糊仔喊足個幾鐘唔收聲....)
    小瑜真係好冧你...我再俾佢睇返你d相,佢都係望完就對住我笑到好冧架.. ..

    回覆刪除
  3. 試完森永萬一唔得再試下babynat,佢隻糊仔好淡,我諗隻奶粉都係卦,可能啱仔仔豬都唔定.
    我諗住Tama仔9個月大就轉奶粉,泵咗9個月好煩呢,其中一個趕返屋企原因係泵奶呀,如果唔駛泵,我都想試下喺街度餵仔.

    回覆刪除
  4. 喂!! 試咗d奶粉未呀?? 仔仔肯唔肯食呀??

    回覆刪除
  5. 幾個媽咪傾吓湊仔經真係開心。

    回覆刪除
  6. 好鍾意呢張相呀 ^^一早都話左小瑜daddy 好架啦...
     

    回覆刪除
  7. 下次聚會可唔可以預埋我呀? 我都想認識妳同珏霖仔

    回覆刪除
  8. 罪魁禍首都係瑜媽, 佢係主謀, 小瑜只係幫兇啫

    回覆刪除
  9. 小瑜似幫仔仔豬洗頭就真!!!!!!

    回覆刪除
  10. 你地真係有超多BB朋友仔呀。。。遲 D 介紹 D 朋友仔俾 Audrey 識下啦﹗﹗

    回覆刪除
  11. 最衰要返工......無得去.......
    珏霖仔今次表現好好, 無撩女仔, 等我返去報告俾小吉聽先

    回覆刪除

  12. 呢幅好似霖霖打小瑜呀,哈哈.....
    你地玩得好開心喎~

    回覆刪除
  13. 終於踩上小瑜媽屋企啦!幾個0707 BB & 媽咪一齊好開心呢!
    小瑜係咪同珏霖仔做頭部massage呀?

    回覆刪除