2008年2月24日 星期日

2008.2.23 同婆婆&舅父仔預祝生日

尋日一早11點就同仔仔豬返左過海喇~~~  返去同婆婆&舅父仔預祝生日!!  仲有呢個ee都係2月生日咖~~~ 一齊慶祝!!!



好多人好熱鬧呢~~~ 呢d auntie係婆婆嘅中學同學仔呢咖!!! 全部睇住mami大!!! 哈哈!!! 而家就到睇住仔仔豬大喇~~~ 全部升一級做e婆喇~~~!!! 同我同輩嘅就升級做uncle喇~~~ ^.^



咁多人係度, 仔仔豬好興奮呢~~~ 玩到好high!!! 眼瞓到不得了都唔肯去瞓呢~~~



結果捱到5點幾, 終於食mama milk暈左喇!!! 係ee房陪住ee溫習瞓左一個hour!!! ee而家考緊mock喇~~~ 下個月就開始a level喇!!! 加油加油呀~~~



dadi威有d野要做, 5點幾先上黎!!! 一黎到, 比部相機我睇下~~~ 咦~~~~ 乜撞到呢個靚仔呀???? ^.^



跟住我地就切蛋糕喇~~~ 3位壽星!!! happy birthday!!! 大家都開心健康, 心想事成!!!!



大合照~~~~



加埋dadi威嘅我們一家~~~ (哎呀~~~ 仔仔豬sleep緊添!!)



醒喇~~~ 醒喇~~~ 外甥似唔似舅呀???



晚飯喇~~~ 好多野食呀~~~ 仲有2種salad!!! (爸b, 我都好鐘意薯仔沙律咖~~~ 下次我又要外賣~~~ hehe~~~)



臨起筷前大合照~~~ 仔仔豬嘆緊米餅呢~~~



食飽飽自拍一家3口先~~~ 仔仔真係識自拍望鏡頭呢~~~ 哈哈!



晚飯後, 又有一個auntie自製蛋糕呢~~~~ 又切一次!!! 哈哈!! 今次有仔仔豬份喇~~~



好開心好快就過左一日喇~~~ 仔仔豬仲係公公婆婆屋企出浴添呀!!! 等我開多篇blog先~~~ ^.^


4 則留言:

  1. 霖霖同MAMI既母子裝好襯喎!!^^

    回覆刪除
  2. 珏霖次次影相都望鏡頭, 佢好有potential做明星呀~

    回覆刪除
  3. 成日都見到你地一大班人好開心呀....鈺霖既童年一定過得好精彩啦.....

    回覆刪除
  4. 又會咁Q 撞到蝦仔既

    回覆刪除